12V na 36 V

Kako da dovedem iz akumulatora koji je na 12 V napon na poja?alo koje radi na min 36 V i pi?e da trafo mora bit od 300W ako to ?to zna?i

Hvala!

Reply to
EnigmA

i jos ima materijala na istoj stranici+pcb

dosta teorije

a mozes i kombinirati

Reply to
EL

"EnigmA" Kako da dovedem iz akumulatora koji je na 12 V napon na pojacalo koje radi

Znam dvojicu ali "Tihi" je ovdje skoro uvijek nazocan pa vidi :)

Reply to
Oldtimer.

to ti se zove smps. Za 300 W je najbolje raditi push-pull topologiju s 4 mosfeta za drajvanje transformatora. Malo je zajebano za prvi put ak ces ga sam raditi ali je inace stvar skroz jednostavna.

Reply to
Pero

Lemim, znam dosta stvari ?emu slu?e...ali ovo ?to si ti napisao, e to bogami ne ku?im :)

Reply to
EnigmA

daj mi neku shemu ako ima? pa onda mo?emo razgovarati :)

Reply to
EnigmA

cut

to je dobro sve,ali ima? li ne?to jednostavnije jer ne da mi se ?itat onu tonu teksta a i nema izgled plo?ice, vodova

Reply to
EnigmA

U poruci: e0dndf$nuk$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, EnigmA je napisao/la:

: Kako da dovedem iz akumulatora koji je na 12 V napon na pojaèalo koje : radi na min 36 V i pi¹e da trafo mora bit od 300W ako to ¹to znaèi : : Hvala!

Tebi treba tkz. "SMPS"

To je osnovni link- Odi pod Figure 2. Tako to otprilike treba sloziti. Malo se moze pojednostaviti sama logika (dio oko SG3525).

Najgore u tome svemu je namotati trafo. Sam ga trebas proracunati i namotati i nabaviti.

Al, eto, da ti olaksam posao: Odi u Forma-Elektroniku i kupi feritnu jezgru ETD44. Ili naruci preko Altpro-a.

Zatim, sastavis logiku. Za mosfete uzmi 2+2 IRFZ44. Za diode uzmi recimo 4 komada MBR20200 (ili neke druge brze diode). ...

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

U poruci: e0ha8d$lpp$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, EnigmA je napisao/la:

: to je dobro sve,ali ima¹ li ne¹to jednostavnije jer ne da mi se èitat : onu tonu teksta a i nema izgled ploèice, vodova

Trazis savjet, covjek ti da dobar link, a ti se ne udostojis ni procitati ga... Ne ide to tako.

SMPS-ovi nisu jednostavni, ima tu dosta posla da ga se napravi.

Javi mi se na mail, pa dobijes kakoreba izgledati plocica. Radio sam jedan SMPS sa 12 na +-38V snage cca 700W. Al, ista stvar, samo umjetso ETD44 ima ETD49 jezgru predvidenu.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

U poruci: e0duko$qtb$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, Oldtimer. je napisao/la:

: Znam dvojicu ali "Tihi" je ovdje skoro uvijek nazocan pa vidi :)

:)

A, tko je drugi tko nije cesto nazocan?

-- Tihomir Krizan

Reply to

U poruci: e0ha6h$lpp$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, EnigmA je napisao/la:

: daj mi neku shemu ako ima¹ pa onda mo¾emo razgovarati :)

Figure 2.

-- Tihomir Krizan

Reply to