Re: Izrada vi¹e slojnih ploèica ?

Ima li kod nas neka firma koja se bavi izradom vi¹e slojnih ploèica. Dakle

> ne mislim na dva, vec èetri sloja. > I koliko bi bila cijena za ploèu velièine cca 150x100mm. > Ak nema kod nas ¹to s susjedima, Slovenija, Srbija ? > Znam da za 2 nije problem, no nisam jos naletio na ovo. > Tiplon i Galtronik nista. > > Zahvaljujem !

O covjece pa sta ti radis? maticnu plocu?

Reply to
Mystique

Na podruèju ex yu Ei Ni¹ je pred rat dobio liniju do 6 slojeva. Èitao sam intervju s nekom tetom in¾injerkom rodom odande, a sada je jedan od vodeæih struènjaka za tehnologiju izrade ploèica u Houstonu. Donirala im je rabljenu liniju. Inaèe, vrlo je zanimljiv intervju.

U Hrvatskoj neæe¹ pronaæi nikoga, obrati se u firmu AX elektronika u Ljubljani, oni æe te veæ uputiti kamo treba.

--
Za reply izbaci * iz plavironhill@g*mail.com
Reply to

Ovde U RSB(Beograd) nekoliko firmi radi viseslojne plocice, problem je sto ni jedna ne radi tj. izbegava da radi male kolicine. :) Viseslojne radi usluzno i EI i Pupin. Potrazi takodje na

firme, ako nema unesen veb, potrazi po imenu na gugl ili na

SASA M.

Za vi¹eslojne ¹tampe, javi se u firmu ELGOLINE u Sloveniji. Vrlo kvalitetna izrada, testiranje ploèica.... sve.

Ako trebas jednoslojnu, Preporucam slovensku firmu AKA-PCB. Zakon su!

Reply to
BING