kondezatori

Na izlazu isprava?a televizora 15V 3A switch elektroliti su tri od

1000uF 25V. Mo?e li ih se zamjeniti sa tri 1200uF 16V. ESR. Ovih od 25V nema.
Reply to
Dario

ne!

Na izlazu isprava?a televizora 15V 3A switch elektroliti su tri od

1000uF 25V. Mo?e li ih se zamjeniti sa tri 1200uF 16V. ESR. Ovih od 25V nema.
Reply to
Marijan

ako nema 25V..onda ima 30, 35, 40, 50, 63....nebitno..sve iznad je bolje od ièega ispod....

Reply to
Gagi-9a6aag

Nema mjesta za ve?e.

Kakvi su oni iz Chipoteke, ka?e prodava? da su za radnu temperaturu 105 stupnjeva i da su dobri.

Trebaju mi tri komada, Split, ako tko ima spasit ?e. Stane svijet zbog

15kn.:-(
Reply to
Dario

Jesu ili nisu LowESR? Imam ti ja 1000/25V, ali bi po?tarina bila 10 puta ve?a od cijene kondenzatora....

"Dario" wrote

dozvoljena radna temperatura nema veze s time...iako nije lo¹e stavljati te nisko-otporne kondove sa veæom temperaturom "izdr¾ljivosti"....no, tebi je u ovom sluèaju presudan deklarirani napon.....ako je na izvoru 15V...onda u svakom sluèaju ni¹ta ispod tih 25V koje je i sam proizvoðaè stavio nije ba¹ po¾eljno staviti, a s obzirom da su i ti 25Voltni vrisnuli...slobodno ti stavi i 30...35V...a ako ne stanu, vuci ¾ice do tamo gdje stanu...

u protivnom, zovi ujturo Electronic Center u Tratinskoj u Zagrebu....LOW ESR kondove uglavnom uvijek tamo kupujem i zadovoljan sam njima...i nikada mi se nije dogodilo da nemaju neki od kondova koje sam tra¾io (bar ove standardne)..za razliku od Chipoteke gdje mi se x puta znalo dogoditi da nisu imali niti 470uF/10V....1000uF/10V....i slièno...

a alternativa ti je Elmatis u Zelinskoj...30kn te ko¹ta veselje po¹tarine kad ti ¹alju iz usluge...

Reply to
Gagi-9a6aag

Hvala za Electronic Centar. Elmatis na ?alost trenutno nema.

Reply to
Dario

kondenzatora....

Otegla se nabava. Mo?e tri komada. lako ?emo sa po?tarinom.

091/3715678
Reply to
Dario

kondenzatora....

Vidi svoj mail

kondenzatora....

: host mx01.t-com.hr[195.29.150.90] said: 550 5.1.1 : Recipient address rejected: User unknown in virtual alias table (in reply to RCPT TO command)

Nema? mail, javi se na mail.

ce.iskon.hr...

et.hr...

e kondenzatora....

ual alias

poslao sam mu ja mail da mu poklanjam 4 komada rabljenih besplatno, samo =

po=B9tarina... nije se javio..

--=20 Jedan trenutak sre=E6e vrijedi tisu=E6u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

Isprika svim, uredio sam svoju mail adresu. Ako mo¾e javite se opet. Dario

Reply to
Dario

Evo rije¹io. Inaèe probao ugraditi one iz Chipoteke. Nakon 1 min vruæi i to to neravnomjerno. Nisam èekao lansiranje - iskljuèio.

Reply to
Dario

Koje? 1000/16V?

ne javlja se.....izgleda da se je lansirao van orbite :))))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag