Kako debili ¹tede bakar i ¾eljezo

U zadnjih 10-ak godina se u perilice i suðerice ugraðuju impulsna napajanja, iako je potro¹nja struje same elektronike ZANEMARIVA u usporedbi s ostalim tro¹ilima ( motori, pumpe, grijaèi), te korisnost napajanja i nije jako va¾na. Valjda se ¹tedi na bakru i ¾eljezu za 20/30 W-ni transformator i klasièni ispravljaè!?

I ¹to se dogaða: Zbog obiènog LowESR elektrolita vrijednosti par kuna koji dobije 'kupolu' stroj prestane raditi. Kada serviser ka¾e da je zamjena elektronike k'o pola novog stroja, veæina kupuje novo, a staro se BACA! E sada, ako se ne varam, u cijelom stroju se nalazi barem pedesetak puta vi¹e ¾eljeza i bakra nego u trafiæu!

I GDJE JE TU U©TEDA!? Ili se ne radi o ¹tednji?...lol

Ne radi se samo o ¹tednji - radi se o prodaji. Kako ostvariti rast od 20-30% godi¹nje - ili poveæanjem prodaje novim kupcima (a na Zemlji nas ima koliko nas ima) ili tjeranjem starih kupaca da stalno kupuju (na)novo. Kud bi oni do¹li kad bi svi kupovali ve¹-ma¹inu svakih 20 godina a svi je veæ uglavnom imaju? I to vrijedi za sve - tv, ve¹-ma¹ine, mobiteli, auti... Tu¾no, ali tako je.

--
- while (1);

"I don't believe anything I hear and only half of what I see..."
Reply to
while(1);

Pa rijetko se dogadja,bar ja nisam vidio,da se elektrolit napuhao u nekoj elektronici od perilice.Obièno crkne relej,trijak ili neki otpornik ili je lo¹ spoj.

Reply to
Stole

"Stole" wrote

ahhh, velike li razlike...kond ili otpornik :))

Reply to
Gagi-9a6aag

iako je potro¹nja struje same

korisnost napajanja i nije jako

dobije 'kupolu' stroj prestane

novo, a staro se BACA!

¾eljeza i bakra nego u

Upravo ovo sam se i ja pitao kad mi je riknila ploèica na su¹ilici, a nova je oko 1000 kn. No, kod mene je bila u pitanju samo jedna zenerica, jer sklopovlje oko odreðenog ICa nije bio konstruirano prema uputama proizvoðaèa tog ICa !!!! Napeavio izmjene, i evo, veæ

2 godine sve 5.

pozdrav

Reply to
lule_220

Nije sija nego vrat ;)

Reply to
tom

Debili? Jok! Hint: planned obsolence

//Marin

P.S. Makar, ni ja ih ne nazivam ljep¹im imenom. :)

Reply to
Marin

ja, iako je potro nja struje same elektronike

korisnost napajanja i nije jako va na. Valjda

a !?

dobije 'kupolu' stroj prestane raditi. Kada

uje novo, a staro se BACA!

vi e eljeza i bakra nego u trafi u!

Da, imao sam i ja jedan slu=E8aj pro=B9le godine sa plinskim bojlerom za centralno grijanje. Vailant bojler star 2 godine. Elektroniku spr=BEio grom, instalacija u ku=E6i je potpuno ispravna. Prije se na mati=E8ne plo=E8e takvih bojlera ugra=F0ivao brzi osigura=E8 na fazni i neutralni vod, a sada ima samo na faznom. A da ne govorim kako bi mogli staviti i neki odvodnik prenapona ili neku dodatnu za=B9titu, za totalnu si=E6u u odnosu na cijenu proizvoda cca 7000kn. Ali ovaj slu=E8aj ne spada pod garanciju pa ti lijepo prodaju novu plo=E8u, eto.

pozdrav

Reply to
Nef

A,pogledaj ti to sa strane proizvodjaèa,nisu stavili dodatni osiguraè i odvodnik prenapona i tako su u¹tedjeli 20 kuna po ploèi x npr 10000 komada to je 200000 kuna + su tebi prodali novu ploèu i zaradili 1000kn.da su to sve ugradili imali bi u ðepu manje 201000 kuna :-) I jo¹ si ti dodatno kupio prenaponsku za¹titu i tu su fino zaradili :-)

Reply to
Stole

Hmm...Zaradili bi vi¹e jer bi na 10000 komada vi¹e ploèa stradalo od naponskih udara.

Sve u svemu: Lova vrti svijet, ali æe ga i zaustaviti!?...LOL

..

30d-

ada

nskih udara.

Ma jasno da =E6e tako proizvo=F0a=E8 vi=B9e zaraditi, ali pogledajmo to sa stanovi=B9ta kona=E8nih zemaljskih resursa. Zbog u=B9tede par grama ne=E8ega potrebno je ponovno anga=BEirati tone ruda, prerede, proizvodnje i distribucije i to je ono =B9to =E6e "zaustaviti" svijet, pomanjkanje kona=E8nih resursa.

bok

Reply to
Nef

Istina ali mi smo ti koji ¾elimo uvijek jeftinije i te¹ko je prodati skuplji proizvod koji je kvalitetniji.Evo jedan primjer,ima¹ perilice Miele koje su stvarno kvalitetne i robusno napravljene,nije se ¹tedjelo na materijalima ali kako se prodaju?Na 500 prodanih quadro,vivax i sliènih tek je jedan miele.

Reply to
Stole

Hmm...Za impulsno napajanje manje snage ( oko20W) se ne bi ba¹ moglo reæi da je jeftinije od klasiènog, linearnog napajanja?

Ja mislim da je to obi?an mit, nitko vi?e ne dela kvalitetu. Ima? jeftino sranje skuplje sranje i jako skupo sranje. Primjeti o?itu poveznicu :)

Reply to
miha

Tebi koji poznajes situaciju je to jasno, al neupuceni gledaju proizvod po cijeni, kao i koliko je love potroseno na marketing ... Neznanje se uvijek placa ! Bilo je i biti ce !

Reply to
Mario