Kompresor za trubu

U poruci: dupbd8$16tk$ snipped-for-privacy@fegnews.vip.hr, Niksa Franceschi je napisao/la:

: Nije li ti nakraju jeftinije/jednostavnije kupiti kompresorcic?

Pa, naravno da je, tu nema dileme.

Ali, volim raditi jer pri tome dosta naucim, tako da cu se primiti ovog posla. To je zbog gusta, nema nikakve ekonomske ili prakticne racunice.

: Znam da je dosta.. zatoi napisao 100+W. : Poanta je da to nemres spojiti na prikljucak za upaljac u autu.

Da, tu isto nema dileme. Tak i tak mi je na autu vec pol toga promjenjeno, tak da mi nije problem povuci jos par zica/nosaca. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

STELBA Z

Reply to
zega

Hahaha. veæ je i na drugom auto poèela kreativna destrukcija :)

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

Mozda elektroventili iz vesmasine? Ako je premala rupica, stavis 2-3 paralelno. Jedino kaj oni idu na 230V. A mozda bi se dao i napraviti u kucnoj radinosti; rupa obucena gumom, stozasti vrh kotve elektromagneta, feder i voila! :-)

Pozdrav! R

U poruci: dupdi9$sab$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr, zega je napisao/la:

: STELBA

THX!

-- Tihomir Krizan

Reply to

U poruci: dupe21$bmb$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, Technology-freak.com je napisao/la:

: Hahaha. veæ je i na drugom auto poèela kreativna destrukcija :)

-- Tihomir Krizan

Reply to