Kako nadmudriti PIR ?

Dakle trebam nesto sto bi "glumilo" pokret senzoru , odnosno kako inicirati senzor .

Kako taj izvor "topline" napraviti ili bolje receno, zna li netko koliko bi to trebalo zaparvo biti?

Dakako mislim na elektroniku

Reply to
GameBookers

inicirati

bi

Nabavi si maèku, aktivira senzore, jedino je malo tvrdoglava....

Reply to
Vaso

nije to zapravo izvor, nego POKRETNI izvor. Najcesci lazni alarm (iz prakse) je zavjesa koja lamata na otvorenom prozoru. Ali ako je dualni ili pet imun senzor, malo je vjerovatno da ce to aktivirati.

Reply to
CyberBear

:)

Reply to
GameBookers

Ma nije, radi se o glupom PIR-u na lampama. Susjed mi upizdio nekoliko njih, nemogu gledati a aktiviraju kad u dvoriste izadem. Ocu mu razmrdati da rade stalno 4x 500 w, pa neka uziva s racunom za pocetak Kakvo izvesti onda neku koncepciju, imali negdje nesto o sustinskom nacinu rada, prelistao sam mali milion linkova, ali nista konkretno.

Reply to
GameBookers

Pet imun senzor? Kako taj senzor moze znati ko je kucni ljubimac a ko lopov, sto ako npr. drzim kod kuce pume ili aligatore ili orangutana? Cini mi se daleko najjednostavnijim za isprobavanje senzora da uperi stolnu lampu u PIR i da je onda pali/gasi. Ako se radi o dualnom senzoru(pretpostavljam da je to PIR + neki mikrovalno/doplerski detektor kretanja) potrebno je da se nekakav objekt krece u sobi. Ne znam da li bi veliki stolni ventilator bio dovoljan da pokrene takav senzor, ako je onda lampa+ventilator.

Boris

Reply to
Boris Vuletic

"GameBookers" je napisao u poruci interesnoj grupi:em3utt$pja$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

PIR senzor je podijeljen na nekoliko osjetljivih zona. Aktivira se kad objekt temperature oko 37°C prijeðe iz jedne zone u drugu. "Anti pet" senzori imaju dodatnu obradu signala kojom se detektira velièina i brzina objekta. Pretpostavka je da su senzori koje ima susjed jednostavni, tako da ih aktivirati mo¾e¹ tako da na razmaku 1-3 metra stavi¹ 2 ili 3 grijaèa koji se naimjence ukljuèuju, kako bi glumili èovjeka u pokretu i time stalno aktivirali senzore. Ako sve skupa dobro kamuflira¹, neæe shvatiti u èemu je problem ;-)

malac

Reply to
mali od palube

Dobra ideja, Uz malu napomenu, grijac(i su tromi-sporo se griju, a pogotovo oni vece povrsine... Moze probati sa lampama koje se pale i gase ali neka ih spoji da rade na manjem naponu da se jedva lagano zazare jednostavnije i brze...

zega

Povelik izvor topline (dimenzije prosjeèno èo'eka), ono s maèkom ne pali kod skupljih, imaju filtere (zapravo prigu¹enje). Obrati pa¾nju i na minimalnu brzinu kretanja na koju reagiraju.

Reply to
Mario Malenica

Zanimljive ideje. Ovo mi se najvise dopada s vise mjesta s grijacima :) Nista bez pokusa, premda bi bilo zgodno znati u brojkama kolika je to energija koja zraci u nekoj jedinici izrazena, da ne bi ispalo da je covjek mali Krsko :)

Reply to
GameBookers

ili

njih,

pocetak

a da probas s nekim ic reflektorom ? nisam to nikad probao, ali teorijski bi trebao reagirati.

Reply to
CyberBear

CyberBear

probaj obrnuto-zslipi ih laserima tako da se ni ne pale pa neka razbija glavu zasto.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Negdje sam naèuo da je to cca 70 W/h za prosjeènog odraslog...

Reply to
Gashtapano

W/h? Jel' to neka Inteplanetarna jedinica za ne¹to, nama zemljanima jo¹ nepoznatu fizikalnu velièinu?

Reply to
Vaso

Na kraju ce? ti morati potro?iti vi?e energije za aktiviranje senzora nego kom?ija na reflektore... Mislim da bi ih ukljuceni fen za kosu aktivirao (malo jace snage), samo treba? malo eksperimentirati..

Reply to
Vizler Elektronika

Dana Sun, 17 Dec 2006 17:41:18 +0000, Boris Vuletic napisao/la je:

ima blokadu na leci. senzor se inace sastoji od lece (to je ono bijelo sto se vidi izvana) koja je izbrazdana. kad se nesto mice ispred te lece svjetlost (IR) se pojecava i smanjuje i ir senzor to registirira. senzor koji se korisiti za kucne ljubimce ima blokadu na leci tako da ona ne registrira objektekoji se krecu na recimo 0,5m od poda, zavisi kako se po¹tela. a kako aktivirati senzor? mislim da bi obican daljinski uperen u njega to obavio...

Reply to
Spuzva

Ne valja s fenom, tra¾i se neka daljinska metoda, inaèe bi susjed brzo sku¾io provokaciju...

Reply to
Vaso

kupi zraènu pu¹ku za malo para ( kinenska ima i optiku gore) i treniraj u sumrak jo¹ ako ti optika ima pozadinsku toæku .......

bye

Reply to
vepar