Jos malo ATX-a

Kad su vec svi zapeli, imam i ja pitanje: Jel moguæe dobiti split supply nekih 12-20V? Koliko vidim na onoj shemi, trafo ima ¾ice +-12V, ali svi govore da ATX ne daje na -12V veliku struju, pa me zanima je li u trafou cijela ¾ica jednake debljine, ako je, onda je valjda moguæe dobiti +-12V velike snage. Je li moguæe?

--
Gimzo
Reply to

Da, moguce je, trebas samo izmjeniti cijeli izlazni krug: Dodati jos dvije shotky diode za -12V na hladilo, i ubaciti dodatnu prigusnicu za -12V ili postojecu premotati i dodati bolje kondenzatore na izlazu

Andrija

Reply to
Andrija Er¹ek

U poruci: 191z4nwlubakz.ds6zg43omc1d$. snipped-for-privacy@40tude.net, Gimzo je napisao/la:

[...]

Je, cijela zica je jednake debljine - najjednostavnije bi bilo staviti gretzov spoj na izlaz umjesto postojeceg punovalnog ispravljanja sa dvije diode. Naravno, i bolje kondice i zavojnice...

-- Tihomir Krizan

Reply to