ekspresno pitanje, rs232 i ledica, dok mi je jos sve na stolu

znaci, sto mi treba da upalim ledicu preko rs232 sa PC-a

u terminalu upalim DTR i sa znaci, 3 elementa

(prva shema) koristim neki otpor oko 500 ohma, nisam tocno gledao

ali - kad upalim DTR, ocekivao sam da dodje napon, otporom dobijem mA koje guram na ledicu i ona svijetli? jel to ne radi tako?

Reply to
ljb

dakle, ako nisam bio jasan - ocekivao sam da kad upalim DTR da imam neki napon medjutim, iz rs232 kartice (laptop) napon izmedju gnd i DTR je uvijek 0 a preko usb kabla i gnd je uvijek -9.75, mjereno na pinovima 4 i 5

ako nista ne upali, mozda onda preko max232 dobijem nesto bolje... ali ovo mi je trebalo na brzinu a sve jer sam pokusao "hakirati" LG televizor eto, mozda ne znate - ali, TV se isto moze "hakirati" :) google: usb hack LG tv

Reply to
ljb

Koje Windoze? Preko èega 'pali¹' DTR-pin? Èini mi se kako iz toga ba¹ i ne mo¾e¹ dobiti vi¹e od 2-3 mA, a mo¾e¹ recimo skuriti RS-232 port laptopa...

Onda ti je nesto neispravno sa serijskim portom.

Kad je DTR iskljucen, napon na njemu je -12 V (ovaj napon varira od -8 do -12 volti, ovisno o hardwareu) mjereno prema GND (pin 5). Nemoj mjeriti napon prema oklopu jer nekad ga znaju ostaviti u zraku (luzeri).

Kad je DTR ukljucen, napon je +12V. Buduci da ima veliku unutarnju impedanciju struja kratkog spoja je reda nekoliko miliampera pa ti otpornik cak niti ne treba. Ja ne koristim niti 1N4148 vec LED spajam direkt na port i time dobivas najbrzi porast i pad signala na LEDici (sto je dobro).

Nabavi si dobar terminal program. Evo, na binse cu staviti meni jedan od najboljih "Terminal v1.9b" koji je jedan exe file velicine 250kB i ne zahtjeva nikakvu instalaciju vec se samo pokrene pa ga mozes staviti na USB stick. Kad ga ljudi probaju kazu "fuckas sve drugo..." jer je izuzetno praktican (hvala Tomu sto mi ga je pokazao prije nekoliko godina).

Reply to
Svemirko

Naponski nivoi na laltopima vrlo èesto ne odgovaraju onima na "pravim" raèunalima, kad je RS232 u pitanju. Imao sam slièan problem sa jednostavnim PIC programatorom koji se oslanja na napone sa RS232, koji na laptopu jednostavno nije radio, dok je na srolnom raèunalu proradio od prve.

Ista prièa vrijedi i za USBRS232 adaptere.

U¾ivaj

Reply to
Dr.No

ma kakvi, nista ne ocitava. ne vjerujem da instrument povuce na sebe svu tu struju pa da se ne vidi napon, nadam se da nisam pokvario i usb-232 kabel a i 232 karticu dok sam to pokusavao "u letu" spojiti, drzeci elemente u rukama

ima li smisla pokusati nesto sa max232? da li bi on bolje to "vidio"?

mislim, -9.75 je uvijek na usb-rs232 kablu, a na ovom je uvijek 0, sta god radio, probao na RTS i DTR, a na TX stavio ledicu i gledao u mraku...

njega i imam, hvala. dobar je, slazem se!

Reply to
ljb

winxp, terminal 1.9 (isti ko i ovaj svemirkov)

a cisto onako - koliko mA je potrebno mjernom instrumentu da vidi napon? jer - ni on ga ne ocitava

Reply to
ljb

evo, ovaj cas sam isprobao rs232 pic programator (neki velleman kit iz chipoteke), i, naravno na usb-rs232 ne radi (i nikada i nije radio), ali zato na ovoj pcmcia(ili cardbus, kako li se sad zove taj standard) kartici radi. (zbog cega sam je davno bio i kupio) i moze upisati i ocitati program sa pica, znaci - ispravan je???

sve mi se cini da cu morati napraviti max232 da dovede sve to na 5V koje cu dovesti sa USB-a (razvalit cu neki usb kabel) i onda uzeti takav TX iz maxa, (koji bi tada bio +5v, jel tako?) i na ledicu. gledam datasheet, ovaj short circuit current, ako je to 10mA, jel bi to znacilo da moze drajvat ledicu? direktno?

Reply to
ljb

Ako mo¾e¹ probaj sa stolnim raèunalom i sa ugraðenim serijskim portom. Adapteri tu znaju biti problematièni. Instrument mo¾e izmjeriti taj napon (on ima otpor reda nekoliko megaoma i vi¹e).

Reply to
Damir ©eligo

ha imam jedino laptop. sutra cu mozda naci vremena da sastavim preko max232, ali svejedno - pitam se i dalje kako bi preko njega radilo, kako bi on "osjetio" napon, a unimerom ne vidim nista....

Reply to
ljb

???? Preko USB-a misli¹ postavljati neke MAX232 linije?

Max232 radi konverziju Rx i Tx signala na TTL, kod njega nema DTR-a, a mislim da je DTR problem sa ovim konverterima USB na serijski. Rx i Tx bi ti trebali raditi i sa konverterima.

Reply to
Damir ©eligo

auch... sad si me zatekao! nisam racunao na ovo za max232 :) nista, probat cu nesto drugo jednostavnije

hvala

Reply to
ljb

sorry, prebrzo pisem pa zbunjujem max232 sam mislio uzeti da prebaci signale na 5V (a tek druga stvar i nebitno za pricu, ali sam glasno razmisljao da sam 5V mislio uzeti iz usb-a) :)

eto, sorry jos jednom

hvala svima na odgovorima, razmislit cu jos malo o svemu. pozz

Reply to
ljb

Kako 'palis' DTR? Na DTR bi stalno trebao biti nekakav napon (pozitivni ili negativni), ali je moguce da laptop port koristi u drugom rezimu (pogledaj power i IRDA opcije). USB-COM kabeli generalno ne postuju standarde pa ne ocekuj da mozes kontrolirati handshake pinove bez ogromne latencije (ako se uopce moze).

Max ti nece pomoci - to je samo konverter nivoa (-xV na ulazu =5V na izlazu;

+xV ulaza =0 na izlazu).

"palio" sam ga preko terminal programa, medjutim sve to se pokazalo uzalud, a opcenito vidim da su se proizvodjaci prestali i truditi da to poboljsaju, tako da - cim prije svi prestanemo koristiti rs232 tim bolje za sve u vezi napona, na usb-com kabelu je napon bio oko -10V, dok je na cardbus(pcmcia) kartici napon bio 0 mjernim instrumentom (u mjernom podrucju 20V)nisam vidio nikakve promjene ni u kojem modu, ni na kojem pinu, ni u kojem slucaju sto je (koliko sam shvatio - normalno za laptop a nenormalno za standard?)

e sad u vezi max232, dakle - nisam slao podatke preko DTR-a vise, nego TX-a, i uspio sam ga sklepati po standardnoj shemi, osim sto je u datasheetu kondenzator 4x1uF, ja ih nisam imao kod kuce pa sam stavio 4x10mF ne znam da li je to uzrok, ali imao sam velik problem - ledica prikljucena na TTL izlaz je uvijek svjetlila sta god radio, sto mi se cini naopako! ali svejedno, loopback preko medjusobno spojenih TTL linija je radio (mogao sam primiti ono sto sam poslao pa to valjda znaci i da bih mogao komunicirati sa uC premda mi to naopako izgleda) a to sve znaci da je ledica i blinkala iako neviljivo ljudskom oku, pa sam cilj - postigao.

evo, jedino ako neko zna, cisto zanimljivosti radi - zasto je ledica cijelo vrijeme svijetlila umjesto da je ugasena cak i dok data kablovi nisu spojeni? (standardna shema max232, ledica na jednu stranu na izlaz TTL-a a druga strana na otpornik koji je na GND)

hvala svima, pozz

Reply to
ljb

ispravak, 4x10uF, ne mF