Jel' ovo prevara?

da i ne...

uglavnom, teoretski pa èak i u praxi je to izvedivo...no, lik sere li ga sere i niti u jednom trenutku ne spominje kljuènu stvar tog ureðaja, a to je antena...

on puni mobitel, samo nije rekao da je za antenu morao upotrijebiti 160 metara ?ice koje je razvukao preko cijelog susjedstva...

da bi pokrenuo jedan fri?ider sa tim principom bi trebao razvuæi 4625 metara dugaèku ?icu...a mo?da i duplo vi?e :))

uglavnom, koliko sam vidio po shemici to mi liæi na princip obiènog kristalnog detektora...

Reply to
Gagi-9a6aag

Nije prevara...

Uz jedan mali uvjet...

Ako si na 100 - 500 metara od antene srednjevalnog - kratkovalnog = oda=B9ilja=E8a snage 100 - 500 kW :)))

Reply to
DZ

Uz jedan mali uvjet...

Ako si na 100 - 500 metara od antene srednjevalnog - kratkovalnog oda¹iljaèa snage 100 - 500 kW :)))

To nije free power, to je dio energije odasiljaca, kojem si zicom preprijecio put i sprijecio da ta energija ode slusateljima.

--
Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.

Podrazumjeva se energija elektricnog ili elektromagnetnog karaktera, jer drugih vrsta free powera ima puno vise, a najvije energije u Suncevu svijetlu.

Teslina ideja sa antenom u dvoristu kojom bi si svatko uzeo energije koliko mu treba nema uporista, jer povrsinu dvorista sigurno ne obasjava snaga po metru kvadratnom u takvom iznosu da bi bi to bilo za izvor energije, inace zivot na planetu ne bi bio moguc, da je u neznam kom obliku ta energija sto stize iz svemira.

Da postoji, prvo bi oceani zakuhali ! Energija bi se apsorbirala u vodi i grijala je. Voda (bistra) ima fizikalno svojstvo da je idealan bandpass filter EM zracenja, propusta samo frekvencije vidljive svijetlosti, a druge sve rapidno apsorbira, od dugog vala do x zraka. Eto ideje za jeftinu skretnicu energije kojom mozemo od sve energije izdvojit svijetlosnu, a sva druga energija ce se apsorbirat i oslobodit u vodi.

Moguce je postojanje energije sitnih cestica, koje su toliko sitne da prolaze kroz materiju bez reakcije, kao recimo neutrini ali to nema veze sa elektrikom i antenama.

--
Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.
http://sotona.ath.cx
Reply to
Petar Bjelèiæ

Ajmo skupljat pare ha ha ha svako po 20 kn lol lol

Imas na torentima mislim.... probaj isohunt...

Reply to
grizli

neznam jel si ti vidio tu knjigu,

ali 50 % knjige se bazira na greenpeace policitic, zatvarajte prozore dok grijete kucu, dobra izolacija i stedne zarulje :D

Reply to
grizli

ma ko jos slusa MW, nece se oni buniti :D

Reply to
grizli

ne, ovo bi bilo suludo baèenih 20 kuna...ona od Jestina je ipak malo konkretnija .)

Reply to
Gagi-9a6aag
©to misli¹ o onom tornju kojeg je Tesla napravio?
Reply to
:SuperBLUE:

Ne zelim sad ovo sve citati , ali ukrtko

Komjutorske simulacije i a mjerenja pokazuju da zbog geometrije TC-a elektricna i magnetcka komponenta su gotovo u fazi, te da intenzitet el polja pada linearno s u daljenosti kod TC-a. Da to nije tako nebi bilo moguce zapaliti lampu na udaljenosti na kojoj je to Tesla radio..

Reply to
grizli

Occamova satara: Kada bi to funkcioniralo, misli¹ li kako bi se oni i dalje bavili prodajom knjiga?

http://dimkoelectronics.wordpress.com
Reply to
Mario Malenica

prekasno...eno u Chipoteci nestalo germanij dioda 1N34...bila veli navala

100tinjak ljudi pokupovalo sve germanij diode...bit æe da se svi bacaju u proizvodnju besplatne struje :))

ali mislim si ja da od sve te struje kaj oni proizvedu jedino kaj budu mogli "besplatno" biti æe slu?anje kratkovalnih AM postaja...uz uvjet da imaju visokoomske slu?ke :)))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

Mogla se napraviti dobra birtija na vrhu. Uz prateæu prièu zaradio bi vi¹e na turistima nego na idejama o energiji.

http://dimkoelectronics.wordpress.com
Reply to
Mario Malenica

Nisam upoznat sa detaljima. Mislim da je to trebalo posluzit za bezicni prijenos energije. Tesla je sav svoj zivot protratio na izmjenicnim strujama i pokusajima sto vecih snaga na sto visim frekvencijama, koje bi mu ostvarile cilj. On tada nije imao danasnje spoznaje o antenama, impedanciji. Antena mu je bila kugla. Znaci vrlo visoka impedancija sa izrazenom kapacitivnom komponentom. Da bi to moglo preuzet snagu rf izvora, trebao je to pogonit vrlo visokim naponom koji je dobio rezonancijom svojeg trafa, koji mu je ujedno bio i generator rf-a jer druge tehnologije nije bilo. Takav odasiljac moze prenijeti energiju na udaljenost, ali vrijedi slabljenje po izotropnom principu,.

Velika povrsina metalne kugle je na sebe primala i znatnu kolicinu statickog elektriciteta pogotovo za oblacnog vremena i grmljavine. To je neka vrsta statora influentnog stroja, i pojavljivali su se ne mjerljivo visoki naponi uz jedva mjerljive struje, pa je on vjerojatno mislio da tu ima veca kolicina energije.

--
Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.
http://sotona.ath.cx
Reply to
Petar Bjelèiæ

U fazi su na samoj zavojnici, ali na vrhu zavojnice,kugli ili ti ga anteni, vlada iskljucivo elektricno polje. Magnetsko je zatvoreno u zavojnici, i u njemu je energija. Okomito elektricnom, pojavit ce se magnetsko u prostoru , ali tek nakon pola valne duzine. Tesla je radio za danasnje pojmove relativno niskim frekvencijama. Da je u pitanju recimo 100khz, magnetskog polja nema na udaljenosti do

1,5km, znaci da je do 1,5km samo elektricno polje. Elektrivno polje slabi linearno sa udaljenoscu, sto znaci da je dvostruko slabije na dvostrukoj udaljenosti. Ako elektricno polje stvara napon na udaljenoj anteni, biti ce napon upola manji, sto znaci snaga 4 puta manja, sto potpunom odgovara logici inverznih kvadrata i slabljenju radio vala sirenjem kroz prostor.
--
Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.
http://sotona.ath.cx
Reply to
Petar Bjelèiæ

Ne treba probati - evo linka ;) sa knjigom :

http:// http://www.prelaunchmalaysia.com/nickshadow
Reply to
Nick S.

Pa ovo sto si napisao drzi vodu, samim time sto TC postise 1 MV bez problema na 1km ce biti 1000V ako kazemo da je na 1m od TC-a 1MV a na dva metra 500kV

Na temelju cega tvrdis da ce se magnetska komponenta javiti na pola valne duzine ? , ionako "struja" ide kroz zemlju, mislim da ovo nemozes ovako bukvalno tvrditi, kad ovdje i sama zemlja postaje dio sustava ( na ovako velikim valnim duljinama)

Reply to
grizli

Hvala Nick S. za dl link. Sad se moze sa sigurnoscu reci da je cista prevara :) Sa svim "Teslinim izumima" navedenim u knjizi ko upali stednu zarulju od

11-12 W u Glini za preostalih 53$ (47$ smo dali za knjigu) ne koristeæi akumulatore (kao sto je receno u propagandnoj poruci) ja cu mu osobno platiti sve racune za struju u slijedecih 10 godina a meni nek za protuuslugu pokloni taj pakleni stroj koji iz zraka izvlaci 12W elektricne energije 365/24/7 :).

I zasto je 3/5 knjige napisano za gradjevinarce, tj. neke izolacije, stednje, ovo i ono ... ako je energija free. Boli me onda za neizolirani prozor ...

Reply to
Paky

Naravno da nije "free power", HRT nam naplati 80 kn onih nekoliko, recimo mWh, sto ih uhvatimo kroz mjesec. Ma salim se, da se ne bi naljutio :)))

Reply to
DZ