motobicikl - jel ovo profi zalemljeno?

Posto ljudi od toga zive, onda je profi zalemljeno. Da li je primjer dobrog lemljenja? Slika je mala i ne vidi se bas dobro, ali nije bas za neku pohvalu... S obzirom da se ocito radi o rucno lemljenom prototipu, bitno je da radi ;) f

Reply to
Filip Lolic

Tocno to. Rucno zalemljeno, slika premala za vise informacija.

Haltec

Dana 4.9.2013. 22:00, snipped-for-privacy@online.hr je napisao:

Za 6000 eura koliko bicikl ko¹ta, to je lo¹e zalemljeno iako je slika mala i ne vidi se ba¹ najbolje.

Ovako od oka, tu ima duplo kositra nego ?to bi trebalo. f

Reply to
filiplolicREMOVE

That's another way to look at that.

Fair enough.

Slazem se. Ako je 6 soma, mora izgledat kak se spada.

Haltec

Bolje da ima vi¹e nego da fali ;)

Zdravi i veseli bili!!! Bebi
Reply to
Bebi

Pa da - nije se stedilo.

: ))

A oni to iz svog dzepa placaju. Siroti ljudi. Jedu se samo neki sirevi sa rupama, i piju neka prastara vina, ma bijeda....

Haltec

A olova? :-)

Reply to
drstoka

Dana èetvrtak, 5. rujna 2013. 10:57:09 UTC+2, korisnik Haltec napisao je:

i.

ma raazmisljam da si ga kupim pa.. ;)

nije, nego sam razmisljao dal se to moglo dat zalemit u kinu, jer se sjecam da su neki s grupe jako jeftino dali raditi plocice u kinu, i da su bili p rezadovoljni. I cijenom i kvalitetom.

Reply to
zg

Artas prodaje elektrièni bicikl koji ide 80 na sat i fakat je odlièan. Cijena mu je oko 5000 kn. Kolega je kupio od njih i stvarno prava stvar. Mozda je i ovaj rimacov ok bike ali cijena je stvarno previsoka a design mi je nekako, ne znam... ne bi ga kupio.

Istina, i artas je mogao nekako sakriti tu bateriju...

Anyway, ako koga zanima:

en2

Artasov bicikl ide 50 km/h

Vozim ga i mogu potvrditi: to je istina.

Cijena samo dijelova za upgradeati obièan bicikl je cirka 6500 kn.

Reply to
drstoka

Nisu prièali da ide 80 na sat i da je to ogranièena brzina ? Cijena --> OK. moja gre¹ka, nisam provjeravao.

Sve u svemu kao ¹to ka¾e¹, bike je stvarno OK.

Reply to
en2

Ne bih znao ¹to je tko prièao. 80 km/h je vjerojatno moguæe postiæi ali treba napon baterije od oko 90 - 100V. Pri tome sigurno treba mijenjati kondenzatore a i nisam sasvim siguran da li su FETovi sposobni za to. Sa "tvornièkom" baterijom od 48V maksimalna brzina je 50 km/h ako ima¹ malo vjetra u leða, inaèe je oko 46 - 48 km/h dok je baterija skroz puna. Kako napon pra¾njenjem pada, pada i maksimalna brzina. Napominjem da imam 28" kotaè. Domet koji reklamiraju je isto upitan, bicikl punom brzinom realno mo¾e prijeæi 40 - 42 km po potpuno ravnom terenu i bezvjetrici naèinom vo¾nje da jednom ubrza¹ i pièi¹ full speed dok baterija nije prazna. Vi¹estrukim koèenjem - kretanjem domet opet pada èak i uz maximalno kori¹tenje EDK. Domet po meni nije lo¹ i bio bi sasvim zadovoljavajuæ da se mo¾e puniti na svakoj benzinskoj (ali to ipak nije Artasov bed) uz uvjet da se puni najvi¹e pola sata, 15 minuta bi bilo super. 15 minuta em ¹to nije dugo za èekati em je snaga punjenja taman do 3500W (baterija je cca 700 Wh) odnosno to se mo¾e na obiènoj utiènici.

Ono ¹to malo ¾ivcira kada ide¹ izraèunati je to da na 100 km treba 1 kunu struje ali da tro¹enje baterije na toj relaciji uzrokuje dodatnih cca 5 kn tro¹ka. To se èesto zaboravlja..

Reply to
drstoka

True, true

Reply to
en2

Tro¹enje baterije 5 kuna na 100 km :( nemoguæe, 10.000 km samo 500 kuna, koliki je vjek trajanja baterija, mislim koliko prijeðenih km i koja je cijena baterije?

Zdravi i veseli bili!!! Bebi
Reply to
Bebi

Artasova baterija ko¹ta 4375 kn, s jednim punjenjem je moguæe prijeæi u prosjeku 50 km i omoguæava 2000 - 3000 potpunih ciklusa (tvrdnja prodavaèa na stranici). Ako uraèunamo pad kapaciteta tokom broja ciklusa i starenjem baterije mo¾emo reæi da je moguæe priijeæi ne¹to ispod 100 000 km s jednom baterijom ¹to daje pribli¾no u prosjeku oko 5 lp/km za tro¹enje baterije odnosno kunu - dvije manje ili vi¹e s obzirom na vozaèeve navike vo¾nje.

Reply to
drstoka

Hmm..da! Ali i to je samo pola cijene jedne LITRE goriva!-:)