Jel' ovo prevara?

Molim, molim, to je bilo u nakani da ekipa provjeri sto kupuje, pa ako jos uvijek zeli moze kupiti "original" knjigu LOL

--
http:// http://www.prelaunchmalaysia.com/nickshadow
Reply to

"Nick S." wrote

ti si neki saljivdija, ha? :))

Reply to
Gagi-9a6aag

Proguglaj malo "Marin Soljacic". Mo?da nije na tragu Teslinih otkri?a ali, lik je znanstvenik na MIT-u i radi na be?i?nom prijenosu energije ali puno u?inkovitijem od postoje?ih na?ina. Sje?am se da je u nekom intervjuu napomenuo da se radi o nanotehnologiji.

Reply to
Briglja

Nisam nikad analizirao sto se desava sa teslinim trafom jer sam to smatrao cistom kapacitivnom spregom. Gle, da to vidimo na nadomjesnoj shemi:

Zavrsetak zavojnice je kod tesle kugla velike povrsine kao kondenzator. U rezonanciji moze postic vrlo visoke napone na kondu sto ovisi o Q faktoru. Uzmimo da je ta kugla na 50m visine. Na udaljenosti 5km nek je identicna kugla i sklop. Odmah je vidljivo da ce dvije kugle imat medjusobni kapacitet koji je na 5km nesto malo manji nego kapacitet prema zemlji/100 jer je 100 puta veca udaljenost. (ne da mi se sad tocno racunat razlika, jer je u jednom slucaju jedna ploca konda ploga u drugom kugla)

Na kondu C2 bi tada bila 1/100 napona od C. To je slucaj kod ne opterecenog realnim otporom C2. Kao sto vidimo, ako bi na C bili 1MV na C2 bi bilo 10kV na udaljenosti 5km, ili 1kV na 50km. Napon na C2 je cisti galvanski, a ako se C2 stavi sa zavojnicom u rezonanciju, napon moze biti i puno puno veci, ovisno o Q faktoru. Naravno Q faktor limitira i teret (sijalica ili neonka) koja mora biti prikljucena na pravi odvojak trafa.

U eteru se okomito elektricnom polju pojavljuje magnetsko i to je radio val. Po mojemu Tesla nije ni koristio radio val, on je bio nus pojava, on je radio cistu galvansku to jest kapacitivnu vezu, a visoka frekvencija mu je bila nuzna za generiranje visokog napona rezonancijom i transformaciju.

Da se vratimo na kuglu pobudjenu visokim naponom i frekvencijom i nadomjesnu shemu sa kondicima. Nije uzeto u obzir valne duzine, to jest promatrali smo kao da je spojeno na stolu a ne sa vodovima 5 ili 50km jer zrak i zemlja su vodovi. Na kugli je neki napon, i to je nazovimo naponski maksimum. Da drugu kuglu postavimo na udaljenost lambda cetvrt, ili neparan broj lambda cetvrt duzina, tu bi bili naponski minimumi, i napon puno manji od izracunatog za kratke vodove. Tesla je vjerojatno taj problem rjesavao neznatnom promjenom frekvencije, da se nadje na naponskom maksimumu sa prijemnikom.

--
Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.

HRT ni nema nista sa radio valom i emitiranjem, on uzrokuje samo modulaciju, a 80kn naplacuje sadrzaj te modulacije. A i ne radi se o mWh, to je puno, ne primis ti ni mikroWh, a u onih 80kn je manje od 10kn za te mikrowat sekunde. Ostalih 70kn su da gledas neovisan i ne pristran servis, kako to hrt-ovci nazivaju, i to moras gledati, ne mozes ne gledat i ne pljatit, pa nisi u pekari, ne bi ja liziku, dajte mi cetvrt crnog.

--
Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.
http://sotona.ath.cx
Reply to
Petar Bjelèiæ

nacelno se slazem s tvrdjama, ali treba uzet u obzir da ovdje struja ide kroz zemlju koja predstavlja vodic

i na toj udaljenosti , tj na zemlji koja predstavlja vodic bi se trebao formirati stojni val , uglavnom strujni, ali to valjda nije tako, ionako "zrakom" je dominatna elektrocna komponentna, dok zemljom magnetska (struja) ... ali ovo nije nista blizu klasicnim uvjerenjima o ravnim EM valovima... Tj. naravno ovdje i dalje vrijede svi Maxvelovi zakoni i sl, ali racunalne simulacije TC-a u prostoru daju zanimljive rezultate...

npr Davor Emard (google) ih je radio...

Te on tvrdi da se el i magn komponenta vracaju u klasicno stanje na velikoj udaljenosti od zemlje... , posto ovdje TC r TCt i zemlja zajedno tvore sustav koji svojom geometrijom oblikuje EM val , s time da su recimo el i mgn kompnnta gotovo u fazi kod TC-a s time da je zelja tesle bila da se magn kompnentna sto vise smanji u prostoru...

stoji tvrdnja da naon pada s 1/r i snaga 1/r*r ali sam TCr povecava napon ... tj napon oko TCr u prostoru je VECI od napona koji se u sredini izmedju TCr i TCt... tj ovdje napon linearno pada, pa kako se priblizujemo TCr pocinje opet rasti (struja ide kroz zemlju i pobudjuje TCr "odzdola")

Inace Teslin sustav radi na oko 25khz , najmanji gubici , za raziku od popularnih TC ova na pol Mhz gdje se pol energije disipira na otporu zice i sl...

Reply to
grizli

MASER? Usmjerena zraka mikrovalova ( Laser je opti?ki ekvivalent )?

To zapravo nije "zraka" nego prije "oscilator" - inace znaci isto sto i laser samo je Microwave umjesto Light

Boris

Reply to
dr. Daniel Jackson

da se tesli dalo prvenstvo umjesto novcu i krkanima danas bi sve drugacije izgledalo, ne bi postojala nijedna nuklearka a na cugu bi isli na druge planete. ovako cemo svi pocrkat od radijacije sa smijesnim novcem u dzepu u mulju i mukama koje smo i zasluzili. to je nas svijet - svijet lady gage i konstantnog krvoproliæa za kikiriki i kospice. jos koji potres i ode naponska mreza uredjaji ce laganini postat otpadna plastika, crknit ce glupe pumpe sa explozivnom tekucinom i u autima ce se ugnjezdit kokosi i parcovi..i tako sve dok ne ispucamo preostale zalihe municije jedni na druge.. jedino ce neke vrste ptica i glodavaca ako prezive imati sta jesti dulji period. ocekivati drugaciji razvoj dogadjaja je prenaivno.

Reply to
hirn hilg

Da, zaboravljam, Tesla je materijalizirao sve iz zraka i nije morao ¾icati lovu od trulih kapitalista. O zlim ljudima koji blokiraju napredne ljude i drugaèije ideje radi svoje zarade dovoljno govori to ¹to se danas za distribuciju koriste izvori izmjeniène struje.

Da vidimo koje su alternative - dugoroèno trovanje te¹kim metalima iz solarnih æelija i prateæih im akumulatora, zvuèno zagaðenje od vjetroelektrana (a time i direktno uni¹tavanje ekosustava u njihovoj okolini), jo¹ uni¹tavanja ekosustava hidroelektranama, a spomenuti æu i termoelektrane na fosilna goriva. Ili ono ¹to sanjaju svi "alternativci" - nekakav turbojeftin, èist i beskonaèan izvor energije. Tek tada bi zakuhali planet. Pa, jeftino je, za¹to ¹tedjeti? Smanji broj ljudi na planeti i rije¹io si veæinu dana¹njih problema.

Gotovo svaki dan vozim malo vi¹e od 100km, a na toj udaljenosti se nagledam toliko luðaka za volanom da mi se ovo èini kao katastrofalno lo¹a ideja. Rade probleme u dvije dimenzije, a ti bi im dao da se kreæu jo¹ i u treæoj? Zaboravi.

Muka, znoj, patnja, krivnja...o, da, katolik. :D

To uopæe nije lo¹e. Hoæe¹ reæi kako bi opstali i neki sisavci? Meni se èinilo da æe opstati samo onaj dio biosfere koji je na nekih par kilometara ispod povr¹ine. Barem dok lokalna zvijezda ne odluèi postati crveni patuljak.

http://dimkoelectronics.wordpress.com
Reply to
Mario Malenica

=20

isli=20

mulju=20

otpadna=20

dulji=20

A da Teslin rad sagledamo i sa drugog gledi=B9ta? Nije li ovaj i ovakav = rasplet doga=F0aja koji imamo danas dobrim dijelom odredio sam Tesla? = Elektro-energetski, sustav, radio komunikacije upravo su podru=E8ja = njegovog rada.=20

Htjeli mi to ili ne, kona=E8an izgled Zemlje biti =E6e ohla=F0ena kugla = sa prili=E8no "izbru=B9enom" povr=B9inom. A ljudsko dru=B9tvo i = civilizacija su direktan proizvod lakomosti - imati vi=B9e nego =B9to = treba za goli =BEivot, imati vi=B9e od drugih koji i sami ve=E6 imaju = previ=B9e. I to je jednostavno tako, nikakva "zelena" ideja ne mo=BEe = protiv toga.

Reply to
DZ

Predlazem, da si ti onda dobrovoljno pucas pistoljem u celo?

Ako nisi preman na to onda ne seri ;)

Reply to
grizli

Ti si neki radikal? :D

Europa (i opæenito stari svijet) ima pad i starenje populacije, a Kina obuzdaje populaciju dopu¹tanjem jednog djeteta po obitelji. Na to sam mislio. A ostalo je komentar na ove "free-energy i auto na vodu æe nas sve spasiti" lumene. Odlutao sam s tematike ove grupe.

Reply to
Mario Malenica

nemas ti pojma nazalost i samo lupas da nesto lupas, poput prozorskog okna na promaji. najzalosnije je sto se takvih previse namnozilo i ubilo svaku pametnu mogucnost na ovom planetu. a vecina to jest snaga klade valja i to u bolesnom smjeru.

Reply to
hirn hilg

:D

Reply to
Mario Malenica

dogaðaja koji imamo danas dobrim dijelom odredio sam Tesla? Elektro-energetski, sustav, radio komunikacije upravo su podruèja njegovog rada.

a-a. nije to on odredio. on je htio stvoriti drugaciji svijet ali su ga poremecene parajlije zaustavile zatim iskoristili i pokrali. i umro je u bijedi kao da je propalica a ustvari je bog na kojega je ova tupava vrsta pljunula i okrenula mu ledja. i zato nas sad ceka ono sto smo i posijali - uzas.

"izbru¹enom" povr¹inom. A ljudsko dru¹tvo i civilizacija su direktan proizvod lakomosti - imati vi¹e nego ¹to treba za goli ¾ivot, imati vi¹e od drugih koji i sami veæ imaju previ¹e. I to je jednostavno tako, nikakva "zelena" ideja ne mo¾e protiv toga.

normalno da se ne moze protiv pohlepne naoruzane vecine sa niskim kvocijentom inteligencije. ovo je takav svijet - propali.

Reply to
hirn hilg

i jos se smiju i pretvaraju da s njima to nema veze - takvi su zemlju i dogurali do propasti - nesvjesna vecina.

Reply to
hirn hilg

u njihovoj

Ovo mi jednostavno nije jasno, svuda se ponavlja valjda jednom izreèena la¾. Jesi ti ikad stajao ispod vjetroelektrane ?

--
"We have gone from a world of concentrated knowledge and wisdom
 to one of distributed ignorance.  And we know and understand less

Pored ovih malih èudesa za "po doma i na vikendici" da. Odnosno one oko

1kW. One su se èule, ¹to je i razumljivo jer se vrte dovoljno brzo da zvuk bude na¹em èujnom podruèju. E, sad, je li to i zbog toga ¹to su bile raubane nekoliko godina, pa je bila potro¹ena i mehanika, tu ne mogu biti siguran.

Ako sam u krivu oko onih velikih trokrakih, hajd', nauèio ne¹to novo. Ako si upuæeniji u materiju, ima li kod njih infrazvuka ili sliènih niskih frekvi zbog duljine onog krila koje je uèvr¹æeno na jednom kraju i na koje djeluje nekakva promjenjiva sila vjetra?

Reply to
Mario Malenica

uni=B9tavanje ekosustava u njihovoj

izre=E8ena

O kojoj se la=BEi radi, ne mogu razabrati iz va=B9e rasprave?

Reply to
DZ