Re: Jel se ovo jo¹ nekome de¹avalo?

Na raèunalu mi se de¹ava sljedeæe, kad ga upalim BIOS se normalno

> pokrene napravi TEST i poèinju se pokretati windowsi (pojavi se onaj > progress bar , sve OK! > Ali kad bi se trebao pokazati desktop , raèunalo dobije nekakv "klik" > i naglo padne, poèinje opet sve iz poèetka , znaèi opet satarta kao > da sm upalio raèunalo iz nova, opet BIOS..... >Moglo bi biti vi¹e toga. >Probaj sve kartice da li su dobro u¹tekane. >Provjeri memoriju sa npr. memtest86 programom. >U BIOS-u mo¾e¹ vidjeti temperature pa pogledaj da nije mo¾da temperatura >neèeg (procesora) previsoka. >Ako su temperature u redu priti¹æi F8 prije pokretanja Windowsa i tamo >(trebao bi biti pod Advanced Boot Options) odabere¹ "Disable automatic >restart on system failure." >Sad se kompjuter ne bi trebao resetirati, nego stati na "plavom ekranu >smrti". Tu æe pisati neka gre¹ka tipa IRQL_NOT_GREATER_OR_EQUAL i neki >heksadecimalni brojevi. To po¹alji na grupu. >Damir

Ovu gre¹ku mi javlja :

STOP : c0000135 {unable to locate component} This application has failed to start because winsrv was not found. Re-installing the application may fix this problem!

--
Buiæ Bojan
www.pulainzenjering.hr

Malo sam guglao i svugdje vele da je uzrok Service Pack 2 u kombinaciji s nekim programom. Da li si ga mo¾da instalirao Service Pack 2 prije nego ti se to poèelo de¹avati? Ako jesi pogledaj slijedeæi link:

Damir

Reply to
Damir ©eligo

Tj. adware virusom...

on

Pa to je adware - treba ga maknuti!! a nebi bilo lose i u host file u c:\windows\system32\drivers\etc\ direktoriju dodati

127.0.0.1 *.totalvelocity.com

Meni se to dogodilo i ni¹ta mi nije pomoglo nego reinstalacija. Service pack2 mi je zeznuo sve. Sreæa je da sam uspio pregaziti instalaciju bez formatiranja diska pa sam uspio saèuvati downloade na drugoj particiji. Pozdrav!

Reply to
Dilan dog