Jedan "digitalni uredjaj" jel bi se to dalo poraviti???

:)))))))))

Vidis Svemirka. prolupa i digne Rudjer u zrak !!:))))))))))))))))))))))))

Reply to
Dre

Hmm, to ce biti moguce ako niej kvar na softveru, ali ako je kvar na softveru treba uredjaj reprogramirati, a za to treba zanje o "teoriji" lucid dreaminga

Reply to
Dre

Nisam mislio na struju nego napon iz adaptera. Izmjeri ga prije ukljuèivanja u ureðaj, pa kad ga ukljuèi¹ potra¾i dovod na ploèi i tu ga ponovo izmjeri. Ako nema promjene znaèi da se ureðaj ne napaja, a opet ako je napon dosta ni¾i znaèi da je ne¹to u kratkom spoju. Sad mi je proletilo kroz glavu da si napisao ac, onda vidi na ploèi mora biti graetz pa provjeri diode i eventualno neki stabilizator napona kao 7805.

Reply to
Dilan Dog

Ne¹to tako sam i ja zami¹ljao. Èuje¹ neko treba i isprobati ureðaj ako se popravi. U svakom sluèaju ako ti bude trebalo lucidnih snova èokni LSD i putuj. Pripremi notes da pribilje¾i¹ snove i eto ti software.

Reply to
Dilan Dog

Napisao sam DC, koristi DC, a na ploci je samo jedna dioda, koja vljda sprecava krivi polaritet

Reply to
Dre

He , he onda nebi pricali ovdje o elektronici :)))))) Nego eventuano o kemiji)))))))))

Reply to
Dre