Izvlacenje Ki iz 3G SIM kartica

Da li je tko uspio izvuci Ki iz novijih 3G SIM kartica?

Prije 10 godina sam uspio izvuci Ki iz Cronetove kartice (sadasnji T-com)i napraviti kopiju SIM kartice za edukacijske svrhe. Ne znam kakvo je sada stanje sa SIM karticama danjasnjih operatera.

Molio da mi odgovore samo ljudi koji su konkretno radili na ovom problemu.

Reply to
Svemirko

Ne ide (konkretno). :)

Reply to
Amaro

@Amaro

Konkretno si me preduhitrio. :)

Bladerunner

Oprosti, nije mi bila namjera :)

Reply to
Amaro

Konkretno ste me uvjerili :) Hvala na odgovoru.

Reply to
Svemirko

Veæ sam mislio da si odselio u neku Tunguziju. Nema te veæ godinu dana.

Reply to
Hombre

T-com ce ti za 20 ili 50 kn, ne sjecam se vise, izdat duplikat kartice i mozes ih koristit obe na jedan pretplatnièki broj.

--
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

:) Pozdrav svima. Odselio sam u posao - eto sto se desilo. Ove godine nisam bio niti na godisnjem, radi se puno a evo spremaju se i neki novi vrlo zanimljivi projekti.

Nema odmora dok traje obnova! :)

Reply to
Svemirko

Hvala na savjetu, pitat cu u T-com centru.

Reply to
Svemirko

jel to iskoristivo za GPRS alarm da se ne kupuje posebna kartica? mogu li obje kartice raditi istovremeno, dakle ja normalno koristim mobitel a paralelno kopija kartice na u GPRS alarmu? to mogu samo oni s pretplatom ili i prepai korisnici?

pozdrav

Reply to
Fastah

Petar je malo lose iskombinirao rijeci kada je pisao odgovor. Dakle mozes dobiti kopiju kartice, i obje mogu raditi ali ne istovremeno, znaci prva koja se prijavi na mrezu je aktivna, tj. istovremeno moze raditi samo jedna (barem je tako bilo pocetkom godine)

Reply to
Mladen K.

Kladio bi se u zivot da sam negdje vidio oglas, u novinama ili negdje, da T-Mobile nudi uslugu duple sim kartice koje istovremeno rade. Jedna sluzi iskljucivo za tablete (dakle net), a druga je voice i net. Sad probao naci na stranicama al ne vidim..

Reply to
Dakky

Dana 08.11.2012 8:05, Dakky je napisao:

ja znam lika koji ima tri kartice. Najmanje dvije koristi kao voice, treæa je u tabletu pa ne znam kakva je. Sve na istom broju, u isto vrijeme. Poslovni je korisnik

Reply to
CyberBear

Dana Fri, 09 Nov 2012 06:26:48 +0100, CyberBear napisao/la je:

kako ide onda situacija kad ga netko nazove? a recimo jedan telefon ju u austriji a jedan u hr? ili ako je jedan nedostupan?

Reply to
Spuzva

Aktivan je onaj telefon koji je zadnji komunicirao sa GSM mrezom (prespajao se na novu baznu stanicu, provjeravao status i sl.).

Reply to
Svemirko

Dana 09.11.2012 10:10, Spuzva je napisao:

koliko znam, zvone mu svi. Ali ZNAM da ih koristi oba

Reply to
CyberBear

T-mobile ima Twin card, a Vip ima MultiSIM

Koristim tu uslugu kod Vipa i mogu reæi da funkcionira puno bolje nego kod twin card od T-mobila.

Kartice se mogu konfigurirati u raznim kombinacijama (npr. primanje poziva na svim ureðajima, a SMS i MMS samo na jednom broju, ili na dva broja primanje poziva a na treæem ne). Pozivi, poruke i data promet mogu iæi sa svih kartica.

Kod primanja poziva ako je kartica u dva mobitela oba æe zvoniti, a kad se na jedan javi¹ drugi prestaje zvoniti. Sa drugog telefona je moguæe uputiti poziv dok se na prvom jo¹ uvijek razgovara.

Reply to
dseligo

Hvala svima na komentarima.

Hvala Petru Bijelicu na sugestiji za kopije SIM kartica i ostalima koji su se nadovezali za njega. Stvarno je tako, VIP nudi do dve kopije SIM kartice za 25 kuna mjesecno :)

Pozdrav grupi, zivjela vjecno!

Reply to
Svemirko