SD kartica...

Raspala mi se SD kartica i ispao mi je onaj zuti "prekidac" koji sluzi za read only mod. Koja dva pina spojiti da kartica bude permanentno r/w operatibilna... pretpostavljam ona donja dva ali nisam 100% siguran.....

slika na hr.misc.binaries, kartica skenirana na 600dpi :)

Pozdrav

Reply to
Dakky

Nema tu nikakvih pinova za spojiti - taj "prekidaè" pomakne stvarni prekidaè u konektoru SD kartice kad istu gurne¹ unutra, pa tako CPU zna da je kartica "read-only"...

- Homer

Reply to
Homer.S

A ha! kuzim. A kako da to onda rijesim? da prelijepim selotejpom ili ima neka druga fora? Tnx!

Reply to
Dakky

Pa, probaj sa selotejpom, samo to je sve dosta na knap, pazi da ti ne zapne u konektoru...

[...]

: >

: : Pa, probaj sa selotejpom, samo to je sve dosta na knap, pazi da ti ne zapne : u konektoru...

vec mi je onaj zuti komadic ispao i mucka mi se u pocket pc-u, sva sreca sto na sebi nema kontakata... ako ipadne jos jedan nije greda :)))

Reply to
Dakky

ima

sto

Compaktomanija?

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

Inaèe znam po sebi pa pitam :P

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

Lurkas na grupi, ha? Mogao bis pomoc koji put kad pitam nesto :)

Reply to
Dakky

Kad si me pitao :), a ovo mi je omiljena grupa ali ne stigenm pratiti sve pa je zato najbolje na mial

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

: Kad si me pitao :), a ovo mi je omiljena grupa ali ne stigenm pratiti sve pa : je zato najbolje na mial :

Doduse da te ispravim. Ja nisam Compactomanican vec I-Jam-anican :)

Reply to
Dakky