Iskra Ampermetar 10 ili 15A

jel ima tko Iskrin Ampermetar 10 ili 15 Ampera , oni malo veèi, 85 x 70mm vanjski gabariti prozora/poklopca..u principu skala nije bitna, mo¾e i voltmetar pa ja napravim novu skalu, ¹ant i izba¾darim ga..

u principu, imam ja par; 25V i 15A....ali mi je puklo stakalce tj plastika na ampermetru...i da stvar bude bolja, nema (netragom nestao) tog drugog komada i sad mi je blesavo stavljati bez stakalca...a bio sam opet na Jaku¹evcu 2-3 puta i ne bi vi¹e naletio na takve instrumente ni pod razno...a bilo ih na ¹utanje...

u principu, na¹ao sam stakalce kao rezervni dio, ali ko¹ta oko 100tinjak kuna...a ja oba instrumenta u tip top stanju platio okruglo 50 kn (da sam se ¾e¹æe cjenkao bilo bi i 40kn)...i sad mi je èisto ¾ao da imam ispravan instrument, ali dati 100kn samo za stakalce bio bi totalni nonsens....radije bacim ampermetar u zid nego dam 100kn samo za ¹ugavo staklo...

tak da evo...ako netko ima kakav skureni takav...kupio bih to stakalce / prozorèiæ...

evo i okvirna slika;

Gagi-9a6aag

Imao sam ih ja ne¹to, mislim èak za 15A, i neke za 100A bez shunta.....baci mail da ne zaboravim pa pogledamo!

Reply to
mtech

ispravan

Ako je samo do stakalca, oti?i kod nekog staklara i izrezat ?e ti taj komad za kavu ili badava.

Reply to
Briglja