Q: procjena vrijednosti rtv servisa

pozdrav, dakle nudi mi se kompletna oprema rtv servisa pa me u grubo zanima vrijedili to 13kkn, u grubo ponuda je sljedeæa :

Fluke 85 multimetar Volcraftov 40mhz dvokanalni osciloskop tongenerator Weller-ica s baznom regulaciom temperature

5 velikih ormariæa s ladicama punim djelova nesto strucne literature i shema testni tv uredjaj (kao za popravljanje videa i inih stvari)

u grubo koliko se sjecam to je to imaju jos neka dva stola drzac plocica s povecalom, nesto sitno alata, bas i nije vrijedno spomena (neki odvijaci i mala klijesta nista pretjerano kvalitetno)

Reply to
Raven

zanima

Tesko je reci, ali mislim da ne vredi. Zavisi od onog materijala i onog testnog video generatora.

Reply to
Petar Bjelèiæ

"Petar Bjelèiæ"

:: Svaka roba vrijedi onoliko koliko se za nju nudi. To pomalo mudrija¹im.

Malo dugoroènije gledano, testni video generatori i nisu neka perspektiva, daju klasièni (dvoboèni) analogni TV signal, a vrijeme analogije nas polako i posigurno napu¹ta. Kao ¹to bje¹e sa satelitima. O kupovini svega,onako na hrpu, treba dobro razmisliti, mnoge stvari, ukljuèujuæi i "zlatni" materijal po ladicama neæe¹ iskoristiti. Odluka neka bude ipak samo tvoja, tvoji nofci, gazda!

Reply to
ulix111

Sveukupno ne bi dao vise od 1000EUR (7-8kkn)

Reply to
Kresimir Pecnik

uvjek bilo i uvjek ce biti :)

da, uzeo bih ja i samo dio toga, ali naravno da covjek ne zeli prodati samo dio toga jel bi mu onda ostalo dozivotno stajalo, dakle po principu sve ili nista, zato me i zanima neka konkretna vrijednost koju bi netko dao

naravno gledao sam da bih uzeo i sve to novo (barem otprilike u toj klasi, fluke-ov instrument, hameg osciloskop, wellericu ionako vec imam doma) ali nemogu nigdje naci da bi netko to prodavao na crnjaka novo, pa ak imas neku informaciju slobodno javi

dakle ne tako davno poceh raditi u jednom servisu tv-a, monitora.... i poceo sam malo ozbiljnije koristiti te uredjaje(naravno pruzila mi se prilika) i sad bih to htio i doma, a kupiti novu u chipoteci i slicnim trgovinama je MNOGO skupo :(

Reply to
Raven