IR kotrola na DVDu

Vivax DVD K-430, star ne¹to manje od 2 godine.

Poèeo krepavati i odbijati naredbe, pa sam zamijenio kondove u napajanju i od tada radi uredno, ali je prestao je reagirati na daljinski. Kad sam popravio napajanje, proradilo je i upravljanje daljinskim, ali na kratko. Zatvorim ga nazad i daljinski opet ne reagira. Mislim da je daljinski ok jer preko kamere vidim da uredno daje svijetlost.

Mislio sam da je mo¾da crko IR prijemnik jer je na izlazu davao 0,3V pri napajanju od 4,6V. Uzeo sam drugi senzor koji na izlazu daje napon napajanja, a kad se upali daljinski, napon na izlazu iz senzora pada za 0,3V. Toliko koliko mogu izmijeriti voltmetrom.

I dalje ne reagira.

Jel ima netko ideju?

Hvala!

To bi trebalo pogledati osciloskopom i onda bi sve znao ali ako ga nemas... Lako moguce da je do daljinskog jer se na njemu zna smrdati keramicki rezonator kad padne, a nema daljinskog koji nije padao :) Takav daljinski i dalje "svijetli" samo ne na pravoj frekvenciji. f

Reply to
filiplolicREMOVE

To mi uopæe nije palo na pamet, iako sam o tome ovdje veæ èitao. :)

Na¾alost, nemam osciloskop tako da ne mogu ni¹ta provjeriti, a niti ne znam koja je frekvencija tom daljincu.

Na keramièkom rez. u daljinskom pi¹e JX455E. Gdje bi se na¹ao novi? Hvala!

Pozz!

Nije li mo¾da zamazano 'staklo' ispred IR prijemnika?

:) Nije. Nabavio sam drugi daljinski i sad je sve ok. Crko je keramièki rezonator u prvom.

inace su ti daljinci na 36-40 kHz stari Grundungi i Siemensi su ti raditi na 42-44 kHz Neki Qaudro isto rade na preko 40 KHz

recimo prijemnih SFH5640 uredno "lovi" ove na 36 kHz dok 5636 ne lovi ove na 40 kHz

Reply to
Kreso