Input board za Panasonic plazmu

Plazma TH-42PY70PA Od groma stradala ploèa sa inputima pa me zanima ako tko ima za prodati?

Modul ima oznaku TNPA4358

LP

Reply to
Joje

Ima barba na tom linku kojeg si dao ;) f

Reply to
filiplolicREMOVE

o¹ cijelu plazmu 107 za 1500kn? :) TH-42PWD7E

Reply to
Gagi-9a6aag

Jbg nije moje :) Osobno nikad nebi uzimao plazmu prvenstveno radi potro¹nje struje. Ali budem napomenuo gdinu pa ako hoæe.....

Reply to
Joje

aaaa tako dakle...reci mu da bi ga popravak ko¹tao 1240kn (materijal i ruke, je bi ga, znam, skupo je, skupa je i plazma)...a za samo 260kn vi¹e dobije cijelu ispravnu telku...ti mu za ovu ponudi¹ tu razliku od 260kn....i bio bi lud da ka¾e; "pa onda mi ju ipak popravljajte"...ja zdilam plazmu, ti dobije¹ plazmu za 260kn koju bude¹ popravio za dodatnih 300tinjak kn efektivnog tro¹ka...a èovjek trlja ruke jer ti je uvaljao neispravnu telku u cijenu ispravne i time dobio jeftinije tu ispravnu...vuk sit, ovce na broju...pa je ba te led...ko se zna snaæi ni na WC-u ne ostane gladan...a sve po¹teno, po principu; APP :)))))

a mo¾da ti i èovjek ka¾e; "ma nosi si je...sam ti meni daj tu ispravnu za

1500"....pa bude¹ profitirao vi¹e no ja....a ja imam 10% u tih 1500kn.....a za orjentir nek si pogleda ponudu i cijene na nju¹kalu pa mo¾da èovjek odmah ka¾e; BRZO,UZIMAM ODMAH!!! ;)
Reply to
Gagi-9a6aag

ne trudi se...zakasnili smo oboje...upravo se èuo sa likom...prodao sve 3 kaj je imal..i jo¹ mu je ostala samo jedna 8EK za koju je podignuo cijenu na

1800kn jer na nju¹kalu ispod 2000 nema¹ kaj gledati previ¹e......i jedna neispravna, Samsung 107...
Reply to
Gagi-9a6aag

Jbg, do¹a èovjek i ka¾e da je nosi na popravak u Karlovac (neznam gdje) Ja mu reko da bi ga popravak sa novim modulom stajao oko 1.500 kn a on se zaèudio Nije mi reka ni hvala a kamoli pita je li saèuvajbo¾e ¹to du¾an. Al neka Meni najbitnije da mi ne smeta sad za blagdane :)

je imal..i jo¹ mu je ostala samo jedna 8EK za koju

previ¹e......i jedna neispravna, Samsung 107...

Reply to
Joje

ako nije pitao koliko je du¾an...takvog oguli kad god mo¾e¹...trebao si mu naplatiti dijagnozu bar 200kn... nosi ga u Karlovac?!?...sva¹ta...meni sigurno ne....ja sam hobist :))

ako se zaèudio...njegov problem...ali brat bratu, sumnjam da ga ne budu oguliti za bar 100 eura...

Reply to
Gagi-9a6aag

Volio bi da ga oderu za najmanje 200-300kn za dijagnostiku, Nek bar neko zaradi. A modul sam na¹a na eBay-u cca 500kn reparirani, plus nisam jo¹ ni sad dobio odgovor isporuèuje li u Hrvatsku. A MRServis nudi 900+PDV+dostava. Nema d¾abe ni u babe :)

zaèudio

naplatiti dijagnozu bar 200kn...

oguliti za bar 100 eura...

Reply to
Joje

sere¹?!?!?!?! :))))))))))) onda sam ja èak i malo rekao za servis...trbeao si mu ponuditi kljuè za kljuè, s time da on plati plazmu u cijelosti...ja sma fakat mislio da modul mo¾e¹ dobiti za max 50tak dolara..u tom sluèaju bi ti se isplatila transakcija...

Reply to
Gagi-9a6aag