impedancija zvucnika i spajanje??

iman dva zvucnika trosistemca rucno radjena,impedancija svakoga je 2,8 ohma! a pojacalu je izlazni otpor 8 ohma !! dali treba radit koja prilagodjenja izlaznog otpora pojacala prema zvucnicima jer mi se cini da se pojacalo malo vise grije??!!

thx

--
" rekla je prasica da nece govno dok nije na vruce naisla"
Reply to

Ja na tvom mjestu nebi to spajo. To je manji otpor vishe od 2 puta i struaj ce ti prebrzo rasti. Vec pri manjim pojacanjima ce ti struja biti jacha par puta. Bude ti prdnuo zvucnik ako prije ne prdne pojacalo. Ak si siguran u zastitu pojachala (kratkospojna zastita i preopterecenje) onda spoji.

Inace prilagodba bi ti bila da nadjes otpornik dovoljno jak da izdrzi struju zvucnika ,a opet ne previshe velik da atenuira zvucnik.

--
Pero(Klicov),makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva , a sta cuva kacigu?!.?

Ako si mjerio otpor multimetrom, onda je otpor 2.8Ohma, a impedancija vjerovatno oko 4Ohma. Smije¹ ih spojiti na pojaèalo, ali budi oprezan- ne smije¹ prelaziti cca 1\3 deklarirane snage na pojaèalu. Prilagoðenje serijskim otporom se ne prakticira, jer smanjuje prigu¹ni faktor pojaèaja i mijenja freq. karakteristiku zvuènika.

ohma!

malo

Reply to
Sinisa Platz