Re: RTV servis Ivan Masnjak

da ce dijelovi stic odprilike krajem 8.

Pa dobor jel ti znas koliko njemju treba da sa Caddyem to dofura iz Japana ? Nije sve tako crno bijelo kako ti pises.

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

--
Nije Kimmi vec je Kimi. Pedro de la Rosa, test vozac genijalac ;)
Uzivo svira grupa Tvrdi Disk:  Plague - Decepticon

Iako nije opravdanje Sonija .. valja reæi da se sa sliènim problemima suoèavaju ljudi i izvana. Naroèit problem je sa minoltinim aparatima koji kao da imaju ni¾i prioritet; znam za ljude vani kojima je nakon ¹to im se servis 7D odu¾io na vi¹e mjeseci Sony ponudio neke prosumere u zamjenu jer da nemaju vi¹e dijelova :(

Iako nemam iskustva sa gosp. Ivan Masnjakom gotovo sam siguran da njemu odugovlaèe u centrali kao i tebi :(

--
www.dyxum.com
Reply to

koji su to "fotici i kamere" na servisu?

--
"Meni lova ne predstavlja nikakav gust,
ali ono kaj se kupi za nju predstavlja."

hehe, da imas canona radije kupis novi neg dat popravljat (ak nemas garanciju). mene skoro strefilo kad mi zemska veli da dio kosta 600kn, rad 600kn a fotic je kostao 1500kn (tad i manje). jos uvijek zivim sa poluispravnim foticem ;)

--
"Meni lova ne predstavlja nikakav gust,
ali ono kaj se kupi za nju predstavlja."
Reply to
Juka

Pa tebi je pao su te odhebali, a nije prosla garancija :)

-- Nije Kimmi vec je Kimi. Pedro de la Rosa, test vozac genijalac ;) Uzivo svira grupa Tvrdi Disk: Randy@ics - 07-12-03 hardcore nation reuni When you are in it up to your ears, keep your mouth shut.

Go Mc'Laren !

Reply to
marijo

Tocno, Apollo misije, 60-tih godina, putovale su do mjeseca oko 3 dana :-)

Reply to
DigiMagic

Roberte, mozda tebi radi zato jer ste partneri/friendovi/nesto trece ali i ja sam imao lose iskustvo s njim.

Svojevremeno mi je riknuo friendov minidisk. Odnesem ga tamo, kazem NAPRAVITE DIJAGNOSTIKU, to cu platiti, ali nista ne popravljajte dok mi ne kazete cijenu popravka. Takodjer nekoliko tjedana zivkanja i ispitivanja je li popravljeno ili nije, sto je otislo, koliko ce kostati..... dolazim napokon u radnju - "Je gotovo je, to vam je znate 500 kn!!!!!!" A dijagnostika nekakvih stotinjak sto sam bio spreman platiti, a minidisk bi bacio u smece za jebenih 500kn.

Poanta citave price da je covjek otezao s popravkom i na kraju nije napravio kako smo se dogovorili nego po svome. Takodjer, relativno neljubazan lik, no to je samo moje skromno misljenje.

Pozdrav

Reply to
Laki_Topalovic

A o meni ovisi hocu li vas dati i u ostala sredstva javnih priopcavanja, ili cu ostat na tome da vas pljujem samo po njuzima...

Reply to
Igor

ti si super prosao meni je dio kostao 7 (da SEDAM kuna) a rad 1200 kuna i sve je bilo gotovo za pisljivih 47 dana. i radi se o dslr-u... e ne's vise nikad'. radje idem u dezelu...

Reply to
gargamell

u je*ote, kaj su ti slozili docek sa 100 uzvanika, vecerom, zivom glazbom, u ugodnoj atmosferi, sa posebnim programom kada si ga dosao pokupiti?

--

a moras probat ;)

--
"Meni lova ne predstavlja nikakav gust,
ali ono kaj se kupi za nju predstavlja."
Reply to
Juka

savjet - kupit sensor swab u Prizmi (iako se moj friend koji je probao sa jednom koju sam mu dao, kune da to nista ne valja i da ostavlja dlacice na senzoru) i uzet od mene (djabe) cisti metilni alkohol kojeg imam previse i ocistit sam. Nije to nuklearna fizika :-), ja bum svog kenjona vjerojatno sutra cistio pa javim rezultate

Reply to
Laki_Topalovic

Dana Mon, 31 Jul 2006 20:43:38 +0200, Igor je natukao/la:

Nije ti palo na pamet da ljudi imaju posla u servisu preko glave?? Isto tako ti nije jasno da je foti? mo?da do?ao na stol tek nakon 4dana, i da su tek tada su naru?eni dijelovi koji u po?iljkama ne dolaze ba? svaki dan u servis?

?ta bi tek bilo da mora? ?ekati djelove da svoj omiljeni jednini telka? 3 cijelaaa dana? Buaaaa :o)

?ta zajebava? po grupama bezveze? ;-)

--
ICQ: 317-860-890
WEB: http://www.crosign.com/

A sto je to tocno on klevetao? Napisao je sto je. Sovjek je nezadovoljan vasim radom, brzinom i ucinkovitoscu, a iz postova ostalih na grupi daje se naslutiti da nije rijec o iznimci. To sto je on svoje nezadovoljstvo podijelio s nama je njegovo pravo. A servis bi umjesto "tuzbe" mogao razmisliti o poboljsanju svoga rada...

Reply to
Drazen Stojcic Buntovnik

Ma davnih dana sam ja rije¹io taj problem. Naruèio preko interneta preko jedne dobre du¹e, a ko¹talo me 40 ojra, a jo¹ dan danas imam tekuæine, a i papiriæa. ©pahle su ionako plastiène, mogu poslu¾iti za vi¹e puta. Svejedno, hvala na pomoæi i savjetima.

Reply to
Zvok

tipicno hrvatski.....:(

Reply to
manny

sta ugodna atmosfera? 5 modela su mi dali da probam da li sve radi :) a kasnije... ma znas...

salu na stranu, nisam dobio niti ispriku sto su prekrsili zakonski rok servisa koji je 40 ili 45 dana! pa ti uzmi canona.

Reply to
gargamell

Morti je tako, ali bilo bi fer da su èovjeku rekli da æe defekta¾a kvara trajati 5 dana i nakon toga mu po¹teno reæi kada æe dijelovi stiæi i kada bi fotiæ mogao biti sredjen. koliko vidim, dobivao je odgovore "da je u postupku", ¹to u pravilu nije nikakav odgovor.

Ku¾im da i serviseri imaju problema s dobavljaèima. Naime, danas sam istu stvar èuo i za Canon servis u Hondlovoj, prema toj teoriji ne radi se toliko o njihvoj nestruènosti ili ¹lampavosti, koliko ih je*u iz Canona po pitanju dijelova.

No kada sve skupa zbroji¹, zar uvijek mora naje*ati onaj koji zadnji plaèa u cijeloj toj prièi. Samo malo po¹tenja i ljudskosti rije¹ilo bi ovakve probleme.

Reply to
Zvok

Dana Mon, 31 Jul 2006 22:52:51 +0200, Zvok je natukao/la:

Manje vise se slazem s tobom, ali poanta je bila u tome da doticni ne serucka po njuzicama iz prostog razloga sto je mogao otici tamo i njima kulturno u facu reci da su nesposobni - a ako su bezobrazni onda ako bas zeli moze rec na njuzice o cemu se radi.

Za otici u servis treba imati vremena, volje, muda i pameti, a pa crosspostat na njuzuce treba samo imati PC. Treba nekada i prosetat do servisa i pitati di je zapelo, jel im vruce, 'ko ih sve jebe ... Ali opet i njega razumijem jer je isfrustriran pa se trebao malo ispustiti.

--
ICQ: 317-860-890
WEB: http://www.crosign.com/

...................... popravak naoruzajte se sa svim raspolozivim

Svi su djelomicno u pravu ali hrvatska ima jedan veliki problem sto nema instrumenata da se sprijeci fuseraj i nestrucan rad, nazalost tako je u svim granama i svi mi misle da sve znaju pa nastanu velika sranja koja na kraju placa krajnji korisnik.

BEZ obzira o kojoj se grani servisiranja radi HR je strahovito malo trziste da bi se mogla drzati zaliha rezernih djelova za sve modele i tipove uredjaja koje UVOZNICI dovlace iz svih krajeva svijeta bez obzira na kasnije probleme odrzavanja. Zakon je ovdje jasan a to sto ga kupci ne poznaju to je njihov problem. Uvoznik je duzan OSIGURATI rezervne djelove od 3-10g za sve sto stavlja u promet na trzistu RH. Ako ga ne moze popraviti u roku od

45-dana MORA ti dati novi ili zamjenski uredjaj istih karakteristika, ako ih tjeras do suda ne moze ih spasiti ni Nobilo ni Degen a cifra koju bi mogli platiti biti ce veca nego godisnja zarada.

Vecina servisera je samo FIKTIVNO preuzela ugovore sa uvoznicima kako bi bila zadovoljena forma i kako bi ovi mogli staviti u promet razno smece, a kada moraju dobaviti rez.djelove onda nastane rupa. Za neke opce servise ne znam jer se snalaze kako znaju i umiju ali sa ovlastenima i registriranima je ovako kako sam napisao.

Veliki dio te zabavne elektromike se slao na servis u Cesku jer je tamo centar koji pokriva istocnu evropu, nadalje ako hrvatski kupci misle da dobivaju 1. klasu uredjaja i opreme onda su stvarno bedasti, to ipak ide tamo gdje su zakoni o zastiti kupca provedivi i nemilosrdni,,,,

Reply to
Lex-Lutor