Ide tko u Conrad?

Pozdrav grupi,

ide ko u Conrad ubrzo i da mi mo¾e donjeti osciloskop? Da li je problem prevesti to preko carine? Ako se da prijaviti na uzlazu da vozi¹ osciloskop mogu ustupiti ovaj svoj pa se tamo baci u smeæe a sa papirom se doveze ovaj novi?

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

Ja idem u conrad kroz koji tjedan. Ja obicno sve presvercam...:) Javi se na mail pa se dogovorimo...

Reply to
BladeRunner

A sto ga jednostavno ne skines sa

Piksel

Sorry, promasio sam

Reply to
Piksel

Dogovro s Bladerunnerom je izgleda otpao stoga ima jo¹ tko?

svoj

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Jebiga, da mogu, ja bih ti ga prosverco, frend mi vozi za Sloveniju, svakih dan-dva ide kroz Krsko :(

--
www.elektronka.com
Reply to

"Kreso Bukvic" <

Pitaj Ivicu Zeravicu, mislim da se ponekad dopisujes s njim.

Reply to
Oldtimer

Kreso, tko kaze da je otpao dogovor? Sorry, ali ne mogu ti tocno kazati kad idem kada ne znam ni sam!

Cekam poziv iz Conrad-a, kad me nazovu, onda cu znati kad idem.

Reply to
BladeRunner

Nikad èuo..

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Ma znam ali scope mi treba a kod tebe je neizvjesno kad èe¹ iæi mjesec,dva,tri...

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

"Kreao Bukvic" >

snipped-for-privacy@freenet.de ?

odgovor ide na mail

Reply to
Oldtimer

E vidi¹ s tim èovjekom sam razmjenio 2-3 e-maila bio je ljubazan razgovarali smo o modelarstvu i jednom je poslao slike i vi¹e nikad se nije javio. Ba¹ ok èovjek, neznam ¹to se dogodilo

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ