u cipoteci...

mozda fulah grupu al sorry, nema druge :)

... su dobili neke aute (autice) na daljinski, izgledaju totalno fora, npr peugeot 206 s "alu" felgama za nekih 150 kn ... navodno auto ima i dvije brzine ... mozda bi si kupio tako nesto, dosao mi gust, nisam se ful dugo igrao s auticima :)) ima i neki helikopter koji navodno leti do 15M .. kosta isto relativno maleno, nekih 240 kn .. pa me zanimalo dal je netko odavde imao iskustva s tim proizvodjacem, kakva je kvaliteta izrade odnosno dal ce se raspast ako dotaknem nesto u zraku ili npr da li na daljincu ima kakav pokazivac baterije u samom helicu, to bi bilo logicno da ima, al bi onda morala bit dvosmjerna komunikacija.. pretpostavljam da je to skupo.. iako bi mi taj helic bio dobar za ugradnju kakve bezicne kamerice... :))))

Reply to
Dakky

Bilo je to Tue, 10 May 2005 16:22:28 +0200, kada je poznati "Dakky" napisao ove gluposti zbog kojih ?e jednog dana po?aliti:

cuvaj se ?ipoteke.......... you'll never walk alone :)

--
Ne chini danas ono shto mozhes sutra!
Contact me at papak_the_papcinaI-SHIT-ON-SPAM@hotmail.com

Ako je isto ko i u Spartaku ne kupuj.

As simple as that :)

npr

kosta

ce

bi

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Potpisujem ovo za Spartak. Kupio dvojici prijatelja za rodjendan po jedan tenkic na daljinsko (IC komunikacija) za 100 Kn / kom, te naravno i sebi jedan ;) Krenuli se mi naganjat, njihovi rade i pice sve u 16, a moj nakon punjenja radi ni 10 sekundi pa se umori.

Oso reklamirat, isprobo tamo novog, radilo (napuni se za par min i s tim punjenjem deklarirano vozi cca 5 min) cak 10 min, sretan doso do frenda upogonio svog, a ovaj se nakon par punjenja tijekom voznje poceo trzat ko mutav, iskasljao oblacic i zauvijek stao - iscurile one minipunjive baterije i skurile elektroniku. Toliko o kvaliteti. To je bilo prije cca pol godine. Danas od ta tri radi jos samo jedan tenkic, no baterija mu nakon punjenja drzi cca 30 sec.

Zaobici Spartak u sirokom luku. Uostalom puno artikala iz spartaka se da naci cak i povoljnije u Mercatoneu.

Btw. oprez sa elektronikom i u Mercatoneu, pol tog je doslo od tko zna kud, a veliki dio niti ne radi.

Pozdrav, Hrvoje Znaor

--
znaor.com
WebDesign - Programing - Flash Multimedia

To ti ide nekak ovak ukljucis ga, odleti 15m u zrak negdje gore otkaze baterija a na podu docekas helikopter u komadima...

Reply to
Mystique

Ili nabavis pticara da ti ga ulovi :)

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

Kupi si lijepo nove baterije odmah!. Jos i brzi punjac i dobar si. Kada bi jos prije upotrebe pogledao koji je IC i popisao koji su elementi na papir, nebi bilo problema.

Mozda eventualno zamjena tranzstora za jace ili dodati hladnjakice...

Ipak je to igrackica, igraj se sa njom.

Pozdrav Zeljko M

Reply to
Zeljko M