hot pitanje

frend mi je donio monitor koji je riknuo prilikom nestajanja i dolaska struje.struja je do¹la u "trzaju". spalio se horizontalni tranzistor. e sad orginal tranziæ je 2 SC 5449 za njega ka¾e vrt da je zamjena BU2527AF. trenutno je nemam pa sam stavio bu 2508af. na elmatisovom popisu elemenata ka¾e da je za bu2527:CRT-HA, hi-res,

1500/800V, 12A. a za 2508 CTV-HA, 1500/700V, 8A, 45W mo¾e li ovaj koji sam stavio ostati u monitoru i hoæe li se pregrijati nakon nekog vremena.sad se grije ali ko i svaki drugi. i ima li veze jel tranzistor za monitor ili tv...
Reply to
fluke

bude ti vrisnul... slabiji je i prespor je... stavi barem bu2525 njega je lakse nabaviti...

Reply to
Fastah

Pozdrav

To bi trebalo raditi , ako radi na svim rezolucijama (freq.) , a ako se ne grije pretjerano !? Stavljao sam BU tranzistore (2508DF,508AF itd) i tu nije problem frekvencija ,a ni radni napon . Mislim da oni rikavaju bas kod "preklapanja" freq. jer su i ti VN-trafoi razliciti od TV ,a i otklonska zavojnica preklapa se preko rel. ili nekih fetova koji su spojeni slicno kao O-W tranzistori u TV-u ! U normalnim okolnostima ,ne rikava nista kod nestanka (kratkotrajnog ????) struje ,tako da postoji mogucnost kako je tu jos neka greska . Ako je monitor u upotrebi vise od 2-3 godine ,mozda koji elektrolit (u isprav. ili oko VN-trafa) ?????

Prije bilo kakvih zahvata treba razmisliti o isplativosti ?!

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

radi vi¹e od 4 sata.zatvorio sam ga i zasad je ok.stavio sam jedan tranz. prije i on mi je prilikom preklapanja rezolucije flisnuo.a sad vidim da je u sebi imao i otpor od 40 ohma i diodu-mo¾da to ne igra.veæ je neka dioda ugraðena kraj hot-a u istom kuèi¹tu ko i hot... monitor se pokvario kad je nestalo struje tj.kad se ponovo pojavila vi¹e nije radio.ka¾e daje do¹la uz trzaj,flisnuo mu je i tv. ostavit æu ga dan dva kod sebe.pa ak flisne nabavit æu drugi - orginal. thx

Reply to
fluke

neæe¹ vjerovati..ja sam stavio hot koji je oèito bio preslab...za dobrih

20tak Watta manje...i skuril mi se nakon 3 minute èim sam dignuo reoluciju sa 640x480/60 na 1024x768/75Hz...ali kako sam ih imao punu ¹aku istih..odluèih se malo experimentirati... stavio sam na njega dodatni mali rebrasti hladnjak sa prednje strane koji sam uèvrstio sa 2 ¹erafa probu¹iv¹i Al lim na kojem je inaæe hot montiran...uz sve to dodao sam jedan mali ventilatorèiæ....hot sam naravno namazao wermlajtom sa obje strane... evo...taj monitor radi veæ godinu i pol bez gre¹ke...sa hotom za dobrih 20W manje od deklariranog, originalnog :))

naravno..ova solucija je skuplja...hladnjak...vrijeme...ventilator...ali u neimanju boljega i k tomu kada je vikend i hitno ti je(iako u Karlovcu nemre¹ ni¹ kupiti niti u radnom tjednu, moram u Zg èak i za pi¹ljivi otpornik)....stvar funkcionira idealno...neki put ide¹ na APP :))

Reply to
Gagi-9A

Reply to
fluke