Gdje kupiti H2O2 ?

Molim nekoga da mi kažegdje se može kupiti jeftini 30% vodikov peroksid.

Pitao sam u lokalnoj ljekarni pa su mi rekli da će naručiti i da košta
50-ak kuna, a ispalo je da je 112 kn (1 litra), To mi se čini malo previše.

Re: Gdje kupiti H2O2 ?

" > Molim nekoga da mi kažegdje se može kupiti jeftini 30% vodikov peroksid.

Ja pristajem na tu cijenu ako je doista 30%. Koja je adresa te ljekarne.
Inače mi neće da prodaju, pristaju samo na 12% po skoro istoj cijeni.
Ali moram priznati da sam se već naučio na 12%, mješam pola pola s 19%
solnom kiselinom i nagrizanje je fenomenalno. Niti je prebrzo, niti
presporo, a ni ne probija kroz zaštićeni sloj. A ne smeta ako je unutra i
melem za kosu. A i s litrom se može napraviti dosta pločica, kupi manje ako
ne misliš otvoriti  proizvodnju.

Re: Gdje kupiti H2O2 ?

peroksid.
ako

Ja nisam mogo dobit ni 9%-tni, pa moras potrosit onu cijelu flasicu od 2deci
da bi slozio jednu fakin plocicu...
Dajte podijelite tu tajnu z nama u kojoj lekari se moze da kupi...

Re: Gdje kupiti H2O2 ?
On Sun, 2 Apr 2006 00:57:48 +0200

Ma svasta ljudi, ja sam kupio litru 12% peroksida (bez emulzije) za
22 kn, u Tratinskoj kod Tresnjevackog placa, trgovina sa frizerskom
opremom. Ne znam tocnu adresu, ali mislim da je vec bilo na grupi,
proguglajte malo po starijim postovima.

Re: Gdje kupiti H2O2 ?
Imam 1,5L industrijskog i vise ne koristim pa ako netko hoce za 100 kn
Zagreb-Malesnica 098 9156550
(dovoljno je gurnuti prst da se vidi da je dobar ;)

Re: Gdje kupiti H2O2 ?
Js sam kod nas u slavoniji kupio koliko se sjecam da je apotekarka rekla
30%.
Mijesam 1 dcl kiseline i 0,3 dcl h202 i nagriza super.
Samo moras reci za koje svrhe ces koristiti i uvijek dobijem.

Re: Gdje kupiti H2O2 ?

Tak sam ja kupovao u apoteki "30%" peroksid. Onda mi ga je ponestalo,
a bila je nedelja pa mi je tomy posudio 30% peroksid. Onda sam uvio da
ovo sto ja kupujem nema valjda niti 5%.

Re: Gdje kupiti H2O2 ?
pred 2 godine sam kupio u nekoj trgovini frizerske opreme u zg, na izlazu iz
pothodnika prema 221, 220 linijama busa. na izlazu iz pothodnika desno, neki
ducan mozda drugi ili treci po redu. cijena mozda 30-40 kn litra bez
emulzije.

Re: Gdje kupiti H2O2 ?
ja sam kupovao na vise mjesta u vz zupaniji i nikad nije bilo problema
dobiti 30%. litra je oko 60kn, samo me svaki put pitaju za sto koristim
prije nego mi daju

Re: Gdje kupiti H2O2 ?

"Vanc" <***ivan.

, samo me svaki put pitaju za sto koristim
Boje se da neces napravit raketu za let na mjesec.

Re: Gdje kupiti H2O2 ?
On Sun, 2 Apr 2006 12:58:40 +0200

Da vidis, koliko se sjecam peroksid je imao primjenu na raketama :

Na V-2 raketi vodik peroksid pomijesan sa kalcij permanaganatom je
pokretao turbinu za uspracavanje glavnog goriva (metilni alkohol i tekuci
kisik).

Re: Gdje kupiti H2O2 ?
Ako koristi lox (tekuci kisik) peroksid je onda od manje opasnih
'kemikalija' na takvoj raketi. Raketni motor na Me163 je zaista koristio
  peroksid kao 'gorivo', pokretala ga je razgradnja 100%tnog H2O2 na
katalitickoj mrezici

Boris

Re: Gdje kupiti H2O2 ?

E, zamisli sada, puno blizu i opasniju primjenu, koju mozes izvesti u kucnoj
radinosti. Taj peroksid je stvarno cudotvorna kemikalija.
Dok sam bio vrlo mladi elektronicar, cudilo me to da mi nece da prodaju tu
jadnu kemikaliju. Mislio sam, opasna je valjda, otrovna. Ako je tako
otrovna, a sto je onda stavljaju na kosu? Da na kosu, na zive rane, cak i u
usi se ulijeva.
A onda je dosao domovinski rat. Malo smo ga morali kemijati u nedostatku
gotovih sredstava. I zamisli, koja je kemikalija vrlo korisna?

Re: Gdje kupiti H2O2 ?

Kao i svi davaci kisika;)

Re: Gdje kupiti H2O2 ?

ma kaci 60 kn 30 kuna max kosta 30% jedna litra na izlazu iz imortane centra
gdje stoje autobusi: trgovia friz opremom

Re: Gdje kupiti H2O2 ?

Kakva emulzija? To mi se čini ok cijena.

Re: Gdje kupiti H2O2 ?

Je 30%. Ljekarna je podaleko od Zagreba. Vjerojatno u svakoj možeš kupiti,
samo moraš dati osobnu i upisati sa na listu kupaca otrova.

Re: Gdje kupiti H2O2 ?
drogerija ATEA ima jedna u dubravi poslije pitarella (prema centru) i jedna
na izlazu iz pothodnika kod importanea.
litra 30% peroksida je bila 28kn ako se dobro sjecam.

previše.

Re: Gdje kupiti H2O2 ?

Ne možeš vjerovati, ali našao sam u podrumu litru zakopanu i na njoj cijena
27 kn. Tako da ne trebam kupovati.

Site Timeline