gdje kupiti hidrogen u Rijeci? #2

e ovako, nasao sam po njuzima da to ekipa u ZG uzme kod dobavljaca opreme za frizere, jucer gledam TV i naletim na neku emisiju o frizerima i bas predstavljali neki ducan sa opremom za frizere, i ja sav sretan letim tamo brze bolje po kakav ubojiti 30%-ni, kad ono prodaju isto 12% sranje u kremi/ulju sa kojim dobim losu otopinu koja jedva nagriza.

kad sam probao sa prakticki zlicicom 20%-nog u solnoj pojelo je bakar omanje plocice za nekoliko minuta.

ima jos tko kakvu ideju gdje nabavit hidrogen, da NIJE neki uljni ili kremasti ??? U Rijeci!!

Reply to
kill

Neznam buraz!

Ja podem u ljekarnu, kazem da mi treba za to i to...i oni meni uvik bez problema prodaju 30% u boci od litre!

Mislim 30-40ak kuna....

Reply to
mtech

RI MODA...ako to jos uvijek postoji tj radi u Rijeci...ili potrazi neku textilno proizvodnu firmu...znaci tvornicu / obrt koji se bavi textilom; tkanje, sivanje na veliko i slicno... uhvati nekoga nek ti donese (imaju 30%tni garant) ili odi na portu poslije radnog vremena i lijepo zamoli portira dal ti moze srediti kaj...reci da nigdje nema za nabaviti osim po institutima a da nemas nikoga poznatog na takvim mjestima....reci covjeku da bus ga pocastil...pivo, vino...pizza, cevapi..itd...snadji se...nitko ti ne bu pozvonio na vrata i rekao; "trazili ste hidrogen?..izvolite..."

evo, ja sam si nabavil 30% pol litre upravo na tu foru.. a takodjer mozes kupiti u ljekarni; lijepo zamoli, objasni da si elektronicar i da izradujes elektronicke plocice za lemljenje; reci da JETKAS plocice od bakra (znaju oni kaj to znaci, trebali bi) a ako su prgavi i ne zele ti prodati onda nadji nekoga tko ima servis, elektronicarski...ma bilo kakav uostalom...i zamoli neka ode i kupi za tebe; oni samo traze potvrdu da je za neki OBRT...znaci covjek koji kupuje mora dokazati da ima neki obrt... litra ti je oko 100kn ...e sad ne znam tocno jel 12% ili 30% sa cijenom od

100kn / litra...

joooj :))

tko se zna snac ni na WCu nije gladan :)))

Reply to
Gagi-9A

30-40kn?????????????

od sada idem u Zadar kupovati hidrogen!!! :))))

Reply to
Gagi-9A

100kn !?!?!?!?!?!?!?!?!?!? U ST litra 38kn, 30%, proizvodi "Medimon" f
--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

Je i na ovoj mojoj boci pi¹e medimon!!!!

Reply to
mtech

Jo¹ ako je tamo neki mladi komad pa joj uvali kakvu foru...pa mora popustit ;-))

Reply to
mtech

Cek, cek, koliko godina imas? Ako ti ne daju u ljekarni, probaj poslati nekog starijeg. Mozda se ljekarnica pita sto ce tebi mulcu ta opasna kemikalija :) Ili ako je hoces testirati, reci joj da ti treba litra acetona i litra 30% peroksida, da radis nekakav eksperiment, nista opasno :))))) f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

  1. put sam poslo staru za to, i njoj je nesto kenjala teta u ljekarni za otrov itd :)))

danas sam bio sam i dobio 0.5 L 20% za 33kn, samo treba ostavit napismeno podatke i razlog za sta mi to treba :)

Reply to
kill

Nasao sam jos jedno mjesto na kojem ima 30% peroksid, nazalost isto je u Zg i skup je (1litra 160kn). Prodavaonica opreme za slikarstvo! Vjerojatno i u Ri ima nesto slicno pa provjeri...

Reply to
Hector

e pa to ti je to...znaci litra je 66kn 20% a ako je 30% onda je bi cijena bila ravno 99kn...prosta matematika... ne kuzim di su ovi nasli po 30 i kusur kuna 30% i to LITRU...

regularno se moze kupiti otopina od 3% koja kosta 16kn / LITRA...

jucer sam bas isao provjeriti u ljekarnu...i zenska mi kaze da treba potvrda od OPCINE..pazi ovo; POTVRDA OD OPCINE; da mi peroksid treba u prozvodnji odnosno djelatnosti kojom se bavim....STRASNO....a s druge strane 20% solna kiselina stoji na policama ducana jednako kao i sapun, kaladont i ostale potrepstine...a da bude stvar bolja...i frizerski hidrogen na polici do...i to 9-12%... a u ljekarni zabranjeno prodavati vecu od 3% ...pa ko je tu lud?!?!?!

Reply to
Gagi-9A

Ka¾em ti da redovito uzimam bocu od litre 30%nog........cca35-40kuna......

A kad vi neznate sa tim ljekarnicama biæe aaaaaa ;-))

Reply to
mtech

ubuduæe budem od tebe kupovao hidrogen :))

Reply to
Gagi-9A

Ako bude¹ navraæao ovamo javi se p æemo nabaviti par litara :-)

E ¹to ti ima sa onim pojaèalom....ne javlja¹ se....ovaj modul je tu jo¹ kod mene !

Po¹alji mail pa.......ako ti je jo¹ zanimljivo!

Reply to
mtech

Daj molim te reci mi gdje u ST.

Reply to
Mate

Ljekarna Lucac, Pupaciceva 4 (021) 533 188 f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

kod

pa Filip mi je poslao tranzistor...i pojaèalce je "under construction"...trenutno sam zapeo na "bijelom limu"...nema ga nigdje za kupiti...vidjeh da je isto netko tra¾io lima...¹kakljiva roba.. a skeptièan sam prema mesingu...on navlaèi zelenu patinu...ne znam mo¾e li kaj smetati taj oksid...a na kraju krajeva; nemam ni mesinganog instrument lima...

veæ sam se ja dosijetio pa uzeo limenku od Coca Cole...ali to je Al a kladio bih se da sam nekoæ nalazio i konzerve od ultra tankog èeliènog lima...to se fino da lemiti...

Reply to
Gagi-9A