Fotopostupak i ekspozicija

Namjeravam poèeti koristiti fotopostupak, pa me sad zanima kolika je ekspozicija potrebna ako iman ¾ivinu ¾arulju (razbijenu) od 125W, a udaljenost ¾arulje od grafofolije je cca 35cm? Nemojte mi reæ da eksprimentiram jer neman vi¹e fotoploèica za eksperimentiranje.

Reply to
Mate

ako sam lakiras plocice, uzmes komad sperploce i na njoj experimentiras...

Reply to
Locutus of Borg

e problem je ¹ta ih ne lakiram sam nego kupujen veæ lakirane, ali svejedno hvala na odgovoru.

Reply to
Mate

.=2E.

jedno

znam da si rekao da ne zelis experimente, ali to ti preostaje... jedino kad osvjetljavas na suncu ne mozes preosvijetlit, jer ostavis je i sat vremena, bit ce dobro, dok kad zaruljom osvjetljavas moras pazit na temperaturu koju ona proizvodi...

Reply to
Locutus of Borg

5-10min upalis zarulju da se zagrije, i tek tada stavis plocicu. ostavi je cca 15min. kod mene je 10min@25cm
Reply to
kpf

Ma nema ¹anse, to je previ¹e? Jel ti razbijena ¾arulja? Koje je snage? Ja san svoju razbija pa iman samo onu nit unutra. Jel koristi¹ foliju ili papir?

10min mo¾da za obièni papir, ali za foliju je ja mislin manje od minute?
Reply to
Mate

experimentiras...

A jebi ga Mate, to ti nitko ne moze rec, od kud netko zna koliko ta lampa ima lumena u korisnom djelu spektra.

Za eksperiment se ne koristi loca 20x30 cm, nego kupis jednu najjeftiniju i izrezes je u trake od 1 cm, pa na njima eksperimentiras. Eksperiment te nece kostat 10kn.

Reply to
Petar Bjelèiæ