Emuliranje gravitacije

Kako strujom emulirati gravitaciju na vodu u casi a da je u njoj cista voda ?

Reply to
jerts

Isto kao i s prljavom vodom ;) f

Reply to
Filip Lolic

sa prljavom znam :)

Reply to
jerts

Kao sto je to primjetio jos Dirk Gently gravitaciju ostavljaju ukljucenu i preko vikenda pa mi nikako nije jasno to sa emuliranjem gravitacije - nalazis se na ISS-u ili sta?

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Centrifugiranjem motorom na struju.. ;-))))))))))))))))))))) Tim emuliras izlozenost vode centripentalnoj sili, identiènoj gravitaciji.

Reply to
Petar Bjelèiæ

gravitaciji.

moze elektricnom pumpom za zrak ? :)

Sa cime nabijenim "obmotat" molekulu vode kako bi se suprotnim nabojem privukla odnosno obrnuto ? Vodena otopina metala bi pod uticajem elektromagneta pokazivala minimalnu plimu ili oseku ali me zanima nesto kao nositelj. Nesto slicno su u Arabiji pokusali i uspjeli namagnetizirati prasinu i "ispalit" je u atmosferu proizvodeci usred pustinje prolom oblaka i kisu. Ta prasina u odnosu na okolni zrak bi bilo ?nesto? u odnosu na cistu vodu

Simple :)

Reply to
jerts

Vodena otopina matala mi nije jasna. Voda se ne moze magnetizirat. Moze se nabit na elektrièni potencijal u odnosu na zemlju, ali da elektrièna sila samo jedne kapljice bude jaca od gravitacijske, trebali bi naponi milione volta. Plimu i oseku nemas sanse dobit ni magnetom ni nabojem djelujuæ na vodu. Vodu magneti ne privlaæe, a vodljiva je, i time nije moguce medjusobno razlièito nabit molekule. Vodu u oblacima ne dize elektrostatska ni magnetska sila, jednostavno su cestice pare lakse od zraka.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Bolje da unajmis neki avion malo ga nabrijes te parabolicnim letom postignes ovo:

:)

Reply to
BladeRunner

Izlaze ju centrifugalnoj sili a koja ovisi o radijusu tako da bas nije najtocnije iako je najblize rjesenje.

Reply to
qwe