Elektroliza vode

Jucer je frend nabavio nekakav prociscivac vode, tj. filter i dobio je uz to nekakav uredaj koji radi elektrolizu (za demonstraciju cistoce vode)...

I sad voda iz vodovoda u jednoj casi, voda koja je prosla kroz prociscivac u drugoj casi. Stavi taj uredaj i ukljuci u 220V... voda iz vodovoda pozuti skroz, prociscena jako malo, skoro nista.

E pa sad mene zanima sto se zapravo desava prilikom elektrolize, odnosno zasto prociscena nije pozutjela? Koliko je uopce zdrava ta prociscena voda?

Za Rijecki vodovod kazu da ima jako kvalitenu vodu pa me ovo zacudilo...

Hvala

Reply to
Dakky

Prociscena voda(kroz taj filter) sadrzi manje otopljenih soli - to samo po sebi ne znaci manju niti vecu kvalitetu. Isto sadrzi i manje organskih spojeva(pesticidi, herbicidi, nafta, crkotina itd.) sto skoro uvijek znaci bolju kvalitetu - ali u gradovima koji imaju kvalitetnu vodu u vodovodu to i ne cini neku razliku, na mjestima kao sto je Zambija ili SAD taj filter bi imao vise smisla. Pokus sa elektrolizom ovi prodavaci filtera rade zato sto izgleda ubjedljivo, a sto je ono tamno sto se najvise vidi ne znam (pitaj ga pa ces vidjeti da ne znaju ni oni). Moguce da nastaje od otopljenog CaCO3 ili klor u vodi reagira sa nekim produktom elektrolize, jedini sastojci koji mi padaju na pamet koji su sigurno prisutni u gradskoj vodi su kalcij, magnezij, karbonatni i hidrogenkarbonatni joni i klor

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Meni to vise lici da je u filter stavio neki reaktans koji zeljene efekte pokazuje samo na njegovim elektrodama i vodi koja je prosla kroz njegov filter. Samo destilirana voda nije elektrolit jer ne vodi struju.

Sad sam se sjetio kako sam na hrelici za siæu kupio 3 posude za grijanje vode u autu, umjesto jedne. Lik prodaje neke loncice za auto koji griju vodu, ono za caj i kavu u portablu, ja to prikljucim na ðepni, 20kn univerzalac, nema otpora, kazem otiso grijac. Lik tvrdi da unutra treba bit vode do vrha i pokazuje senzor, i nek donesem vode pa cu vidit da radi. Odem do auta u kojem je uvijek litra destilirane, za karburaor, natocim 1/2 litre bocu od kole, prije isplahnem. Doðem do lika- evo vode, on nasipa u posudu, odnese prikljuci na uticnicu upaljaèa, daje kontakt, ne radi, pa probava el radi upaljac za cigarete, radi. Uzme drugu posudi, trecu, i ni jedna ne grije, pipa grijaè, sve hladno. Pa to su novi aparati, radili su, A jebat cu "nekom tamo" mater kaze, a ja mu kazem nista strasno, treba stavit novi grijac, i tip mi oce dat dva za cijenu jednog, ja kazem 3, da se inace ne isplati.

--
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

Koji bi bio smisao takve demonstacije - ideja je da voda koja je prosla kroz njegov filter NEMA takav talog za razliku od vodovodne :-)) Gledao sam demonstraciju jednog takvog i nema tu nista iz rukava, svatko to moze sam ponoviti ako ne vjeruje jedino je pitanje interpretacije rezultata. Samo pazi da ne napravis kurcslus i da te ne ubije struja

Oboje krivo. Kakve to veze ima tko uopce spominje destiliranu vodu?

Boris

Reply to
Boris Vuletic

A kako znat da nema taj isti talog? Ne postojanje efekta koji vidis izmedju elektroda moze biti postignut aditivom i elektrodama.

--
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

svi ti filteri su uglavnom glupost na kvadrat...jedino, pravo i najbolje "filtriranje" vode je dubokim zamrzavanjem te ponovnim otapanjem uz odvajanje sedimenta...

i jedini indikator kojime provjeriti kakvu vodu pijemo je najobiènijim "pi¹anjem" i kristalizacijom... no, to je onako po seljaèki obja¹njeno.....za vi¹e detalja proguglati termin; "®IVA VODA"

otkako u zadnjih godinu dana pijem ISKLJUÈIVO odmrznutu i sedimentiranu vodu, krvna slika mi se znatno popravila i nema ¹anse da vi¹e odustanem od prakticiranja konzumiranja tako filtrirane vode...

radio sam ba¹ mali pokus èisto za sebe....smrznuo sam 10 litara vode i odlio èistu vodu, a sediment ostavio da se osu¹i....frapantno je za vidjeti koliko "kreèa" i smeæa ima u 10 litara vode...a to u ljetnim danima srknemo u prosjeku kroz 2 do max 3 dana....bubrezi jadni negdje vri¹te kad sve to moraju profiltrirati

no, smeæe i talog su samo jedan od problema...najveæi problem je uglavnom ¹to voda iz vodovoda ima poremeæenu kristalnu re¹etku uslijed tokova vode kroz elektromagnetna polja te vrtlo¾enja po cijevima...a to upravo smrzavanje ispravlja jer glumi "demagnetizator" koji ispravlja te anomalije vode i rekreira pravilnu kristalnu re¹etku vode....a time vraæa vodi njeno pravo "nutritivno" svojstvo....itd..itd..itd...

btw; medicina ka¾e da je destilirana voda vrlo lo¹a za organizam jer je demineralizirana i shodno time ne una¹amo neke od potrebnih minerala...odnosno, ispire nam organizam.....no ista ta medicina ne ka¾e da je to u nekoj mjeri zapravo i dobro jer se pijuæi destiliranu vodu tijelo detoksicira od onih lo¹ih tvari, te¹kih metala i slièno....jednostavnije reæeno; organizam se "ispire" ....no, prakticiranje ispijanja destilirane vode mora biti umjereno i treba malo prouèiti koliko se to smije prakticirati i na koji naèin....

u svakom sluèaju, iako nije ba¹ za elektronika grupu, VODA je odlièna tema, a mene osobno nimalo ne smeta off topic!!! :))

Reply to
Gaghigno

Èista prevara. Radi se o tome da voda iz pipe sadr¾i minerale pa je samim time vodljiva, pa struja otapa metal sa elektroda i talo¾i ga u vodi. Voda koja je filtrirana sadr¾i malo minerala i slabo je vodljiva pa nema ni otopljenih metala sa elektroda. Pokus dokazuje da filter uklanja minerale iz vode ali nema ni govora o metalima iz vode koji se kao talo¾e. Isti rezultat bi dobio da uzme¹ i originalno zapakiranu mineralnu vodu koja je sigurno kemijski èista. ©to se tièe zdravlja "proèi¹æene" vode ne mislim ba¹ da je zdrava jer organizam dobiva minerale i iz vode, pa je bolje da u vodi postoje otopljeni minerali. Meni osobno je voda sa velikom kolièinom minerala (zagrebaèka voda recimo) ukusnija od mekanih voda sa malo minerala. Inaèe, ¾uèni i bubre¾ni kamenci ne nastaju zbog vode veæ zbog metabolizma.
Reply to
briglja

Kako nakon smrzavanja odvaja¹ vodu od taloga. Ostavi¹ da odstoji pa odlije¹ ili je ne¹to sofisticiranije.

©to se tièe poremeæenosti kristalne re¹etke zar ti se ne èini da upravo popijena voda iz nekog djevièanski èistog izvora u planini isto ima poremeæenu ks zbog vrtlo¾enja u podzemnim putevima.
Reply to
Hombre

Poslije odmrzavanja, talog je pri dnu, i vidljiv je, kao oblak bijelog ili smeðeg. Tesko ces ga odvojit iz boce, tako mozes izlit do pola boce ciste vode da nagibom ne izlijes i talog. Najbolje za tu svrhu je uzet plasticnu bacvu sa poklopcem kao za kiselenje kupusa, od jedno 20 litara. Na 1/4 visine kante zasarafis pipu. Natocis vodu, bacis u skrinju i drugi dan odmrzavas, na vece natocis u boce, cetvrtinu ispod pipe prolijes, i novi ciklus. Pipa, ako je slaba, zna puknit kod smrzavanja ako ostane vode u njoj ispred kuglastog ventila.

--
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

"Hombre" wrote

ima¹ 2 i pol naèina :)))

lagano prelijevanje u drugu bocu...pa pazi¹ da ti ne povuèe talog....ili principom zakona spojenih posuda...i gumenom cijevi....

osobno uronim cijev do razine koju ¾elim pretoèiti...obièno mi u svakoj fla¹i koju odtaèem ostaje cirka 2dcl u kojemu je natalo¾en "mulj"...drugu fla¹u stavim malo ni¾e i u onu gornju malo puhnem samo da krene prelijevanje.....i to je to....ko vino iz baève :))))

a ako ¾eli¹ sofisticirano...ima¹ mikro potopunu pumpu...ali to je opet izlaganje elektromagnetnim poljima, pa iako je nehigijeniènije "puhati", prakticiram to jer ipak JA pijem tu vodu....

a glede vrtlo¾enja podzemnim putevima....djelomièno si u pravu....dogaðaju se minorna izoblièenja, ali niti pribli¾no onoliko koliko kao kroz umjetnu vodovodnu infrastrukturu...

valja imati na umu da je odmrznuta voda...odnosno normalno utekuèena podlo¾na ponovnim izoblièenjima...dok je vodu najbolje skladi¹titi smznutu i konzumirati ju odmah (u ¹to kraæem roku) po odmrzavanju kako bi kristalna re¹etka ostala ¹to pravilnija...

Reply to
Gaghigno

Kao ¹to napisah u postu ni¾e, ne nastaju bubre¾ni kamenci od minerala u vodi veæ zbog poremeæenog rada metabolizma. Da pije¹ i demineraliziranu ili destiliranu vodu, a ima¹ predispozicije za bubre¾ne kamence, dobio bi ih i sa tom vodom.

Reply to
briglja

Briglja, sad si razljutio najmanje 3 strane:

  1. Proizvoðaèe filtera jer su mo¾da izgubili dio naivnih kupaca.
  2. Potro¹aèe kojima se sad (mo¾da) upalila lampica u mozgu da su kupili maglu od koje im èak mo¾e biti i lo¹e.
  3. Proizviðaèe dodataka prehrani, prvenstveno multimenirela u ¹umeæium tabletama jer si otkrio uzrok nedostatak minerala u ljudskom organizmu.

:) ©alu na stranu. Filtriranje vode i zatim dugotrajna konzumacija iste bez laboratorijskog mjerenja razine sastojaka u vodi je potencijalno opasna radnja. Naime, neki minerali (Ca i Mg) imaju dugotrajnu blagodat ili ¹tetnost (kako god okrenuli) na organizam ako ih se ne uzima u granicama normalnih vrijednosti. To nisu nikakve nutritivne vrijednosti koje je ovdje netko spomenuo, nego su to fiziolo¹ke, bazalne vrijednosti.

Mo¾da æe osoba koja pije demineraliziranu vodu "proèistit" svoje tijelo od toksina, imali osjeæaj lakoæe i sve¾ine, ali sve dok ne padne sa stolice i slomi kuk i bedrenu kost. Zatim æe mjerenje gustoæe kostiju pokazati da osoba koja ima 40 godina ima kosti kao i 80 godina stara osteoporozna osoba.

O vrtlo¾im strujama, kristalnim re¹etkama i sliènim stvarima u vodi ne ¾elim niti komentirati. Jo¹ nam samo fale Weissova podruèja i Blochove stijene.

"-Rio-" wrote

JA sam spomenuo termin "nutritivna" svojstva, ali primijeti da sam stavio pod navodnike....a ti si se nadovezao sa "fiziolo¹kom odnosno bazalnom vrijedno¹æu takve vode....ja sam rekao "nutritivna" jer sam htio naglasiti (¾ivu) vodu kao "hranu" za na¹e tijelo....

i naglasak kod konzumacije demineraliziranje vode je na "DUGOTRAJNO" kako si rekao...tako da tvrdnja da æe 40godi¹njak imati kosti kao 80godi¹njak je relativna....jer konzumiranje takve vode tjedan-dva dana SIGURNO neæe oronuti kosti, ali detoksicirati sustav hoæe....zato sam i napomenuo da to treba imati pod kontrolom...

Reply to
Gaghigno

Iskreno reèeno sve te teorije za mene su sranje kroz gusto granje. Interesiralo me samo kako odvaja¹ vodu od taloga jer se slièno dogaða i kada je prokuha¹. Ostale prièe o detoksikaciji i kristalnim re¹etkama kod mene ne prolaze.

Reply to
Hombre

"Hombre" wrote

slièno, ali ne i isto....prokuhavanjem vode se minerali i "otapaju" u vodi....odnosno, samo djelomièno dolazi do sedimentacije, zamrzavanje je daleko bolja metoda...

a ovo sa detoksikacijom je sranje u teoriji..ali u praksi....napravi kvnu sliku danas...pij odmrznutu vodu 2 tjedna pa ponovno napravi krvnu sliku....i onda se vrati tu sa komentarom kako je sranje :))

Reply to
Gaghigno

Zaboravio si Plankovu konstantu i zakone hidrodinamike. :)

Reply to
briglja

Èuj stari. Odi naði neki host i nabaci reklamu. Dok rekne¹ keks svi bolesni s kojekakvim kolesterolima i sliènim uljep¹avaèima krvne slike kupit æe tvoju èudotvornu vodicu, rije¹it se problema, a ti æe¹ zaraditi brdo novca i neæe ti vi¹e padati na pamet spamati po grupama.
Reply to
Hombre

"Hombre" wrote

ja spamam?!?! èuj...ja sam veæ godinu dana na toj "èudotvornoj vodici" i kada si me prije vidio da spominjem vodu na ovoj grupi ...evo, do sada kada je netko treæi potaknuo temu o istoj?!?!?....ajd Hombre, popij jedno pivice za ¾ivce i bubre¾ne kamence i ne zamaraj se mojim baljezgarijama....ja ne samo da spamam, nego i trolam...eto, sad ti bu lak¹e :))

a bogaæenje prepu¹tam tebi...ja nemam takvih ambicija jer sam veæ prilièno situiran i bez prodavanja "svete vodice", a pohlepan ni pod razno :))

Reply to
Gaghigno

A èime si pokvario krvnu sliku prije toga ?

--

www.teleport.hr
Reply to

"Teleport" wrote

VODOM

(na koju nisam obraæao pozornost niti imao pojma da mo¾e biti takav èimbenik u krvnoj slici misleæi kako je za vodu dovoljno samo da je "tehnièki ispravna za piæe" te da ju moram uzimati u preporuèenim kolièinama kako bi sve bilo OK)

Reply to
Gaghigno