Elektroliti pitanje???

Dakle pojedujem jedan Technic receiver na kojem bi trebao promjeniti
cijeli sklop elektrolitskih kondica od kojih su 2 4700uF/35V 85C a dva
su 10000uF/63V 85C za početak e sada mene zanima da li ja mogu tu
staviti recimo 4 10000uF/100V 105C ako mi netko moze objasniti dali
vataza i temeratura igra ulogu i na koji nacin? zahvaljujem

doduse receno mi je da treba zamjeniti i relej za koji neznam trenutno
koji je i jos oko 10 kondica nekih malih ali oni nisu problem jer su jeftini

da usput i opisem problem : dakle na receiver je spojen PC i sve radi
super, barem je radilo do nedavno a sada se desava da pojacalo nemoze
vise podnesti dovoljno ulazne snage i isporuciti je na zvucnike. ukratko
prije je radilo jace i glasnije a sada nece i odlazi u overload zastitu

zahvaljujem na odgovorima

Re: Elektroliti pitanje???
Radi se o VOLTIMA - pa nije vataza, nego VOLTAZA, napon...

Mozes staviti konde veceg nazivnog radnog napona, ako na pcb imas mjesta da
 stanu, iako je uobičajeno da se kondi mijenjaju jednakim. Također, nap
on na kondima bi trebao biti oko 80% nazivnog, navodno tada najbolje rade..
.
Ovi od 105C bi trebali biti kvalitetniji, logicno trpe visu temperaturu...

Pokušaj nabaviti kvalitetne konde, posebno u granama gdje ide nf signal..
.

Nadam se da ces promjenom konda rijesiti problem, iako po opisu "kvara" uzr
ok mogu biti i aktivne komponente... pa cak i sama overload(?) zastita. Nis
i napisao koji je Technics... probaj sa neta skinuti servisni manual...

Konačno, elektrolitski kondi su polarizirani, moras paziti kako ces ih ok
renuti prije lemljenja...

Re: Elektroliti pitanje???
[...]
okrenuti prije lemljenja...

zahvaljujem na brzom odgovoru mjesta ima puna za staviti, a mislim da su
kondici zbog toga sto ponekad radi na odredjenoj jacini a nekad ne a
ponekad radi i na dosta jacoj jacini ali za kratko

inace radi se o SA-AX6 receiveru i imam njegov service manual

za sada u potrazi za kondicima da to rjesimo pa cemo vidit jel samo to
MOZE neki savjet oko kondica STA SAVJETUJETE proizvodjac? i na sta da
obratim paznju?? ili link na nesto kvalitetnije moze i izvana preko e-baya

zahvaljujem

Re: Elektroliti pitanje???

ovo "ponekad" ti bas i ne drzi vodu.
nije to pretvarac nego obicni ispravljac koji nije u pogonu dan i noc.
sto kaze mjerenje napona napajanja izlaznih stupnjeva u praznom hodu i u
radu?

pozdrav  hrvoje

Re: Elektroliti pitanje???

Zašto? Može zezati neki redni element, ili nešto u povratnoj vezi, ili slabi
spoj!?
Btw: Jel' se jačina mijenja na oba kanala jednako, ili ima razlike?

Re: Elektroliti pitanje???
spoj!?

da jacina se mijenja jednako na oba dva kanala nema razlika
nisam elektronicar pa neznam mjeriti kao sto kaze covjek iznad ali
receiver je bio u servisu kod prijatelja i on mi je rekao da promjenim
cijeli set tih elektrolita i mozda jedan reley. koliko sam shvatio
elektroliti se istrose pa po mojoj bukvalnoj logici moguce da su
oslabili i ne drze i filtriraju napon kao sto bi trebali zato sto je
prije godinu sve radilo normalno i sada radi i u upotrebi je samo sto
nejde vise toliko jako pa moram pronaci granicu ulaznog signala i
pojacanja na receiveru da nejde u overload. eto nadam se da sam uspio
opisati stvar koliko toliko
ipak je receiver star 15tak godina i nikad nije bio servisiran do sada

eto promijenio bi taj set elektrolita pa da vidim te bi vas zamolio za
malu pomoc oko odabira , inace ako pomaze mogu postaviti linkove za ova
4 elektrolita da se vide koji su iako bi volio staviti malo jace i mozda
kvalitetnije vidim da ima tona proizvodjaca i nekoliko vrsta istih pa
eto ako je to potrebno stavim

zahvaljujem

Re: Elektroliti pitanje???
Slika elektrolita koji su sad u pojacalu... poznata je ekipi koja se javlja.

Nabavi najkvalitetnije koje si mozes priustiti, a koliko je to u novcu znas samo
ti... Nema smisla da ti sad dam link nekih "audio grade ..." koji pjevaju 40$
par, a ti slusas mjuzu i igras igrice...

Re: Elektroliti pitanje???
samo ti... Nema smisla da ti sad dam link nekih "audio grade ..." koji pjevaju
40$ par, a ti slusas mjuzu i igras igrice...
  :) gledam i filmove :P hehe
nasao sam i ja neke Denon za 40$ par a ovi koji su unutra tvornicki
dodju 20$ par tako da i nije neka razlika u cijeni iako mislim da bi
bila u kvaliteti

uglavnom hvala svima za sada pogledat cu i naruciti nesto i javim se
opet kad rasturim receiver i otkrijem koji mi reley treba

Site Timeline