Elektroliti pitanje???

Dakle pojedujem jedan Technic receiver na kojem bi trebao promjeniti cijeli sklop elektrolitskih kondica od kojih su 2 4700uF/35V 85C a dva su 10000uF/63V 85C za poèetak e sada mene zanima da li ja mogu tu staviti recimo 4 10000uF/100V 105C ako mi netko moze objasniti dali vataza i temeratura igra ulogu i na koji nacin? zahvaljujem

doduse receno mi je da treba zamjeniti i relej za koji neznam trenutno koji je i jos oko 10 kondica nekih malih ali oni nisu problem jer su jeftini

da usput i opisem problem : dakle na receiver je spojen PC i sve radi super, barem je radilo do nedavno a sada se desava da pojacalo nemoze vise podnesti dovoljno ulazne snage i isporuciti je na zvucnike. ukratko prije je radilo jace i glasnije a sada nece i odlazi u overload zastitu

zahvaljujem na odgovorima

Reply to
Max

Radi se o VOLTIMA - pa nije vataza, nego VOLTAZA, napon...

Mozes staviti konde veceg nazivnog radnog napona, ako na pcb imas mjesta da stanu, iako je uobièajeno da se kondi mijenjaju jednakim. Takoðer, nap on na kondima bi trebao biti oko 80% nazivnog, navodno tada najbolje rade.. . Ovi od 105C bi trebali biti kvalitetniji, logicno trpe visu temperaturu...

Poku¹aj nabaviti kvalitetne konde, posebno u granama gdje ide nf signal.. .

Nadam se da ces promjenom konda rijesiti problem, iako po opisu "kvara" uzr ok mogu biti i aktivne komponente... pa cak i sama overload(?) zastita. Nis i napisao koji je Technics... probaj sa neta skinuti servisni manual...

Konaèno, elektrolitski kondi su polarizirani, moras paziti kako ces ih ok renuti prije lemljenja...

Reply to
z.shenda

[...]

okrenuti prije lemljenja...

zahvaljujem na brzom odgovoru mjesta ima puna za staviti, a mislim da su kondici zbog toga sto ponekad radi na odredjenoj jacini a nekad ne a ponekad radi i na dosta jacoj jacini ali za kratko

inace radi se o SA-AX6 receiveru i imam njegov service manual

za sada u potrazi za kondicima da to rjesimo pa cemo vidit jel samo to MOZE neki savjet oko kondica STA SAVJETUJETE proizvodjac? i na sta da obratim paznju?? ili link na nesto kvalitetnije moze i izvana preko e-baya

zahvaljujem

Reply to
Max

ovo "ponekad" ti bas i ne drzi vodu. nije to pretvarac nego obicni ispravljac koji nije u pogonu dan i noc. sto kaze mjerenje napona napajanja izlaznih stupnjeva u praznom hodu i u radu?

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Za¹to? Mo¾e zezati neki redni element, ili ne¹to u povratnoj vezi, ili slabi spoj!? Btw: Jel' se jaèina mijenja na oba kanala jednako, ili ima razlike?

spoj!?

da jacina se mijenja jednako na oba dva kanala nema razlika nisam elektronicar pa neznam mjeriti kao sto kaze covjek iznad ali receiver je bio u servisu kod prijatelja i on mi je rekao da promjenim cijeli set tih elektrolita i mozda jedan reley. koliko sam shvatio elektroliti se istrose pa po mojoj bukvalnoj logici moguce da su oslabili i ne drze i filtriraju napon kao sto bi trebali zato sto je prije godinu sve radilo normalno i sada radi i u upotrebi je samo sto nejde vise toliko jako pa moram pronaci granicu ulaznog signala i pojacanja na receiveru da nejde u overload. eto nadam se da sam uspio opisati stvar koliko toliko ipak je receiver star 15tak godina i nikad nije bio servisiran do sada

eto promijenio bi taj set elektrolita pa da vidim te bi vas zamolio za malu pomoc oko odabira , inace ako pomaze mogu postaviti linkove za ova

4 elektrolita da se vide koji su iako bi volio staviti malo jace i mozda kvalitetnije vidim da ima tona proizvodjaca i nekoliko vrsta istih pa eto ako je to potrebno stavim

zahvaljujem

Reply to
Max

Slika elektrolita koji su sad u pojacalu... poznata je ekipi koja se javlja.

Nabavi najkvalitetnije koje si mozes priustiti, a koliko je to u novcu znas samo ti... Nema smisla da ti sad dam link nekih "audio grade ..." koji pjevaju 40$ par, a ti slusas mjuzu i igras igrice...

Reply to
z.shenda

samo ti... Nema smisla da ti sad dam link nekih "audio grade ..." koji pjevaju

40$ par, a ti slusas mjuzu i igras igrice...

:) gledam i filmove :P hehe nasao sam i ja neke Denon za 40$ par a ovi koji su unutra tvornicki dodju 20$ par tako da i nije neka razlika u cijeni iako mislim da bi bila u kvaliteti

uglavnom hvala svima za sada pogledat cu i naruciti nesto i javim se opet kad rasturim receiver i otkrijem koji mi reley treba

Reply to
Max