elektrifikacija gara¾e

Htio bih uvesti struju u gara¾u koja je u sklopu samostojeæeg objekta s mnogo ostalih gara¾a. U nekima je struja veæ provedena no ne i u mojoj.

Koja je procedura s: elektrom, brojilom, mo¾da dozvolama itd...

Hvala

--
antonijo
Reply to

Kradi struju od susjeda:)

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Hoæe¹ li mi biti susjed?! ©ala, no ljudi zar nitko ni¹ta nezna o tome ili da li je barem naèuo ne¹to.

Reply to
antonijo

Mozda da nazoves HEP i interesiras se.

--
Pozdrav, Tomislav.
__

na ovoj ti grupi svi kradu struju tak da najbolje ti je pitat hepovce ako ocesl legalno..

Reply to
Othello