Preveliki racun za strujicu.

Pozdrav svima!

Imam problemcic. Imam racun za struju od 550 kn. Cetveroclano kucanstvo. 100 kvadrata kuca. Trofazno. Dvotarifno. Ne koristimo nikakve strojeve. Svi aparati u kuci su novi. Vise-manje svi A klase. Obazrivi smo prema potrosnji. Gasi svjetlo za sobom. Pranje vesa, sudja itd. preko noci. Bas onako da se rasporedi tako da je potrosnja najmanja moguca.

Pa gdje bi ta struja mogla "odlaziti"? (Nitko nam ne krade ako mislite :-)) Osim metode iskopcaj sve osigurace (koji su oni stari zicani na sarfljenje) i gledaj dal se okrece broja, imali jos koja metoda?

Stvarno bih htio doznati dal je stvarno potrosnja tolika, jer kad pitam druge ljude sa slicnom kucom, brojem ukucana itd. svi imaju max 300 kn.

Hvala. Pozdrav...

Reply to
pojmanemam

zdr

za tebe bi pravo rje¹enje bila jedna brikna, barem za jednu fazu!

Reply to
O R O Z

hahaha...brika sa pancera na neki od optereèenijih osiguraèa....nije lo¹e, ali kako da ju objasni onoj kontroli kada oèitavaju brojilo?!? :))))))

Reply to
Gagi

Sat, 23 Feb 2008 16:57:19 +0100, pojmanemam je provalio:

Jel ti bojler stalno ukljuèen ili ga gasite kad se ugrije voda?

Reply to
Mario

Pa upaljen je stalno (takoder je skroz novi). ©to nije pametnije dr¾at ga upaljenog, nego ga stalno palit gasit? Sto ne potrosis manje odrzavanjem topline vode, nego njenim stalnim grijanjem ispocetka?

Reply to
pojmanemam

Koliko ti je staro brojilo, da nije kao meni 15 godina, pa se sad treba ic natjeravat s HEP-om da ga promjene i onda bumo vidili oce li se stanje promjenit

Reply to
Chuspy

Naravno da se manje trosi ako se bojler ugasi kad se zagrije - neces ukljuciti bojler da odrzava toplu vodu danima prije nego sto ces je koristiti. Jos jedan 'nevidljivi' nacin potrosnje je ostavljanje PC-a i slicnih A/V uredjaja (posebno pojacala) upaljenih nonstop (ne mislim na stand-by iako je i to kod nekih uredjaja glupo /PC periferije/).