Eksplozija TVa

Planiram palicom razbiti svoj televizor. Bit ce naravno iskopcan iz struje. Zanima me da li ce doticni televizor implodirati ? Ako da, kako da izjednacim tlakove da se to ne desi ?

hvala

Reply to
divljajuci zombij

ROFL ROFL ROFL, ne mislim da ce to biti kao u filmu daleki rodjaci da je tv usisao cijelu sobu :)

--
In the last 3,500 years, there have been approximately 230 years of
peace throughout the civilized world.

Da impodirat ce,a da bi to sprijecio odozada na veneltonovom cilindru (to ti je ono kaj ima pinove ko elektronka i gore je stampana plocica) malo kvrcni da ga razbijes onda zrak udje u njega i ..... udri misko :-))

struje.

Reply to
Kresimir Pecnik

Pa u imploziji i je cijeli gust, zasto bi izjednacavao tlakove? :))) A ako ipak zelis, slomi onu sisicu gdje je izvucen zrak, tamo izmedju prikljucnih elektroda. Btw. stari crno bijeli ekrani su bili puno bolji za razbijanje, ove kolor je*e maska pa staklo ne leti kako bi trebalo :) f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

Ako ga mislis drapit po ekranu od napred ne bih ti preporucio da budes u blizini. Eksplozija (implozija) koja se cuje je jacine rucne bombe a vrlo ostri komadici stakla odlete i do 2m. Sve je to vrlo mukotrpno pokupiti ako povrsina nije ravna. Probao.

Ekran se inace razbija laganim udarcem po grlu ekrana, znaci potrebno je otvoriti tv.

Reply to
stef

Uh ..... onaj Ambasador od Ei Nis je bio stvoren za ovakve guste ;-))

Reply to
Kresimir Pecnik

Izgleda da ti nisi èuo eksploziju ruène bombe, eksplozija TV ekrana je milost bo¾ja prema ruènoj bombi.

Reply to
Mate

vodi racuna da na ekranu "sjedi" zrak od oko 4 tone. ekrani idu u penziju tako da mu otkines "guzicu" i das par duvana da popusi.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

da

ako

koji model tv-a je to bio da i ja puknem jedan takav? ja kao dijete nisam na¹ao takav na otpadu, èak ni koji je pukao kao petarda. Svi su malo pukli i slo¾ili se na rpu.

Reply to
Kameleon

:)) Mogu ja razbit tvoj tv? imam bat od 20KG:)))))))))

Reply to
BladeRunner

Deèki, polako, skoro sam se ugu¹il napolitankama od smijeha :))))))

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

Kada doðu plazme i LCD-i, nestaæe gu¹t razbijanja katodnih cijevi.

ps-mo¾da da ga ipak razbije¹ za vrijeme kad je ukljuèen, naroèito za vrijeme dnevnika ili zasjedanja sabora, dok je neki od politièara na ekranu - veæi je gu¹t. Molim video snimku èina na binariese :-))))))))

Reply to
Solitaire

Veneltov cilindar ti je unutar elektronskog topa, a ne na prikljuènicama. "Uni¹tavanje" ekrana je najbezbolnije da stavi¹ izvijaè ("¹rafciger") izmeðu dva pina i lagano nakrene¹ da pukne staklo. Kroz pukotinu æe zrak uæi u unutra¹njost i onemoguæiti imploziju. Svako udaranje mo¾e izazvati odlomljivanje komada stakla i kod povratnog udara poprskati manipulatora. Pozdrav, Pikec!

Reply to
ipikec

IMHO, ni jedan seronja na TV nije vrijedan razbijanja LCD TVa, bar ne danas, dok cijiene jo¹ uvijek nisu niske :)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

Nebi se slo¾il. Explozija ruène bombe zapravo nije ni¹t posebno, dok bi nagla promjena tlaka u katodnoj cevi mogla proizvesti popriliènu buku. Na povr¹ini 55cm ekrana je potlak ekvivalentan sili 3-4t, ovisno o ekranu.

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

izmeðu

Ma to sam i mislio samo sam se malo krivo izrazio. Hvala na ispravku :-)

Reply to
Kresimir Pecnik