Duhovi na moj nacin :-)

Kad smo vec u zadnje vrijeme na duhovima, bogme bum i ja pozval ghost busterse. Naime, drzim u ruci dva 80-pinska DIMM flash modula. Jedan od njih je 4x4MB, a drugi 8x4MB. Flashevi su 29F032 na oba DIMMa, s time da je jedan od njih "jednostrani", a drugi "dvostrani", u smislu da jedan od njih ima popunjena prazna mjesta sa straznje strane modula.

E, sad... Prica je slijedeca: Neke atestne kuce koriste jedan reader (nase proizvodnje) za citanje i racunanje check suma (byte, word, crc32, md5) raznim memorijskim medijima (EEPROMi, Flashevi, Compact flashevi i sl.). I sad... nazovu iz firme i jave da im je uredaj krepo. Cudim se i molim ih da ga posalju nazad. Opaca... riknul regulator (opet se cudim *S*). Ok... saljem nazad. I tak nekoliko puta. Dok nismo ustanovili da uredaj krepava kad se cita jedan od tih flasheva ("dvostruki").

Idemo dalje.... Cim se stavi u leziste readera, flash vuce 0.5A (inace nominalno mu je 20mA). WTF?... ok... Spojim modul direktno, van readera... ne vuce nista... Ako ga po njemu predem prstima, (negde na podatkovnoj sabirnici) vuce 0.5A...... Osim kaj mi nije jasno na kaj mu to utjecem prstima da vuce toliku struju, nije mi jasno zakaj se ponasa drugacije nego "jednostruki" modul. Napominjem da su moduli (PCB) potpuno indenticni, ICi gore takoder (29F032). Jedina razlika je sto ih je na "dvostrukom" dvostruko vise, tj. popunjuju praznine koje nema na "jednostrukom", te razlika je u pull up&down otpornicima za autodetekciju modula. Eh, da... modul je navodno ispravan.

A da nazovem istjerivace duhova? :-)

-- Pozdrav! Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

Ti DIM-ovi su mozda u mosfet tehnoligiji. Dok su im ulazi u zraku, ne definiranom logickom nivou, mosfeti pocnu vodit od statickog elektriciteta. Kad su u sklopu, onda to nije slucaj.

Vec sam se ponadao da si otkrio pojavu koju trazim. A mozda i jesi, da probamo za pocetak gaiger-milerovim detektorom?

4x4MB,

popunjena

(29F032).

Reply to
Petar Bjelèiæ

Zaboravio sam dodati jo¹ neke èinjenice :-) Èinjenica 1: DIMM se stavlja u adapter koji se spaja na sklop. Adapter jest u zraku Èinjenica 2: "jednostruki" DIMM se ne pona¹a tak (isto spojen "izvana"), iako je gotovo identièan ovom :-)

Mo¾e. Dobro zvuèi, makar nemam pojma kaj je to :-)

-- Pozdrav! Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

To ti je univerzalac ABH jedinica bivse JNA. Mjeri koliko si radioaktivan.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Tomy je radio-amater, znaci da je radioaktivan ! ;)

Reply to
Darko

Aha. Nikad se nisam igral radioaktivnim materijalima... nadam se :-)

-- Pozdrav! Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

Slabo, nemam TX ;-) Osim na 2,4 :-)