dugo ili kratko punjenje baterije na pda

imam ipaq i mogu birati putem usb punjenje: dugo ili kratko. u èemu je prednost kojega? napominjem da mi nije neophodno da je ba¹ stalno pun jer ga ne rabim. hvala

Reply to
Eniac

"Eniac"

dugo - opæenita trajnost baterije kratko - brza spremnost za ponovni autonomni rad na bateriju.

Ovisno o tome "kaki si èoek" tak si bu¹ izabral i shodno tome bu¹ platil u vremenu ili bu¹ prije kupoval novu bateriju.

Reply to
miha

kolko je meni poznato, on ima LiIon bateriju, a njoj je svejedno kak se puni

Reply to
"Macak Felix"

I ja sam tako mislio dok na jednj Nokiji mobitelu nisam isprobao oba.

Reply to
hombre

stalno

na ipaq-u,kad ga punim na punjac (onaj u koji se steka usb kabel) i stavim na "slow charge" baterija mi traje nekih 15-20% krace...

dok naprimjer kad ga prestekam da se puni preko kompa,baterija mi uvijek traje tih 20% manje,bilo na fast ili slow..

Reply to
gAc