Digitalni voltmetar

Pozdrav.

Je li tko mo?da radio ovakav voltmetar:

Ja sam svoj uradio, ali nisam ga uspio podesiti. Kad na njega priklju?im napon koji ?elim mjeriti na displejima mi se po?nu prikazivati nekakve nasumi?ne brojke i kratko se zadr?avaju ili mi budu samo nule (isto se de?ava ako nema priklju?enog napona) Probao sam ga napraviti i prema shemi iz datasheet-a od Maxima, ali isto.

Molim vas da mi date neku pomo? i svoja iskustva ako ste gradili ovaj voltmetar. Jo? bih napomenuo da sam ?ip ICL7107 (2 komada) naru?io kao uzorak (zna?i besplatno).

Reply to
Slaven

+++ Ja sam to radio za svoje stolno napajanje prije jedno mjesec dana i radi bez ikakvog problema. Sjecam se da je bila neka caka - i meni nesto nije radia na pocetku. Pretpostavljam da znas da ima trimer za stelovanje i da mu je napajanje +5 i -5 ili tako nekako. Pogledacu ja svoj pa cu ti probat javit ako nadjem vremena...

Pozdrav, Tomislav.

Reply to
Tomislav Darlic

+++ Evo mene opet. Cini mi se da je u shemi krivo napajanje. U datasheetu od 7107 na trecoj strani imas: Supply voltage ICL7107, V+ to GND ............. 6V ICL7107, V- to GND ............. -9V

Saljem ti na mail svoju shemu...

Pozdrav, Tomislav.

Reply to
Tomislav Darlic

na

To su maksimalno dozvoljenje tolerancije napona.

Evo ja sam ponovo napravio voltmetar i proradio je. Mislim da su u pitanju bili trimer i ?ip (Nije mi se dalo ispitivati) Jo? samo trebam izba?dariti voltmetar i to je to

Pozdrav.

Reply to
Slaven

+++ U pravu si...

Pozdrav, Tomislav.

Reply to
Tomislav Darlic

Daj i meni... usput, koliko ko¹ta to?

--
Those are my principles.
If you don't like them I have others.

Ta shema napajanja mi se èini preglomazna. Ja sam napravio jednostavnije napajanje pomoæu 7805 i 7905 stabilizatora napona.

ICL7107 ko¹ta 25kn LED displeji (4 kom) oko 25kn

  • nekoliko otpornika, kondenzatora i ploèica
Reply to
Slaven

U poruci:e82m8s$u7i$ snipped-for-privacy@news2.carnet.hr, Slaven je napisao/la:

: ICL7107 ko¹ta 25kn : LED displeji (4 kom) oko 25kn : + nekoliko otpornika, kondenzatora i ploèica

A, cijeli digitalni unimer kosta 35kn.

Al, OK, lijpse izgledaju ovi LED segmenti. Al, skuplji su...

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

moze se i samo sa 7805, negativni napon se moze generirati charge pump inverterom.

Reply to
megamusic

napajanje

Pozdrav.

Evo, ja sam napravio svoj voltmetar i ljepo radi, no ime jedan mali problemèiæ: vrijednost napona koju mi instrument prikazuje stalno oscilira za otprilike 100mV. Ako prikljuèim napon od 1V on prika¾e

1,05V pa se spu¹ta do 0,95V, pa se opet podigne... i tako stalno.

Jesi li ti imao takvih problema pa da mi pomogne¹.

Hvala.

Reply to
Slaven

+++

Nisam, moj je spojen na stolno napajanje i radi bez problema. Pokazuje jednako kao i multimetar. A sta si to mjerio sa ovim voltmetrom? Da mozda stvarno napon ne varira ili je ovo glupo pitanje...

Pozdrav, Tomislav.

Reply to
Tomislav Darlic

Uspio sam ga namjestiti. Malo sam eksperimentirao sa kondenzatorima i do¹ao sam do sljedeæeg zakljuèka: ¹to je kapacitet auto-zero kondenzatora veæi, variranje napona je manje. Pa tako sam ja umjesto 0,047uF (kako pi¹e u datasheetu) stavio 1uF i vi¹e nema nikakvih problema.

Pozdrav.

Reply to
Slaven