IBM CRT19" - P96 (presvijetla slika)

imam navedeni monitor..i slika mi je unatoæ reguliranjem na minimum u OSD meniju, presvijetla pa su crne podloge vi¹e plavièasto-ljubièaste!! otvorio sam monitor misleæ kako æu potenciometrom smanjiti brightnes...ali nema pota uopèe... pa sam onda pomislio kako èu smanjiti luminanciju na VN (obièno zna biti uz fokus) ...ali jok,...nema...samo fokus V-H... znaæi...ako izuzmemo potove fokusa...monitor uopèe nema niti jednog jedinog potenciometra!!!

kako dodatno smanjiti luminanciju....tako da u spektru reguliranja na OSD-u slika ide do zatamnjenja...i ne¹to malo preko highlighta...

jedan kolega mi je spominjao REPROGRAMIRANJE???!! nije valjda??!

Reply to
GAGI-9A6AAG

Na driver-ima od graficke ?

..dobar poku¹aj :))

gle...imam toèno 10 takvih monitora...od 10 komada 4 su savr¹ena...na istom raèunalu isprobavana...

4 su malo plavo-ljubièasto posvijetljena(background) ...recimo dok sam u dosu... a 2 vuku na plavo-crvenkastu nijansu... pomislio sam da je fora sa RGBom....ali ne, mogu samo ¹telati intenzitet sve 3 boje od 0-100 i mogu kao i veèina monitora odabirati toplinu boje 5000 ili 9300 K ..a s obzirom da sam i nedavno imao slièan problem sa Tandenbergovim monitorima....pomislio sam da samo trebam smanjiti osvijetljenje potenciometrom...kao na tim Tandenbergovima... i konkrento jedan stariji Samsungiæ 15" sam na istu foru sredio...èak se i fokus popravio kad sam smanjio osvjetljenje!!
Reply to
GAGI-9A6AAG

vrlo jednostavno nadji potenciometar na mreznom djelu koji ti smanjuje napon na vn tranzistoru, vjerovatno su ti kondici popizdili pa ti je malo napon porastao, i probaj smanjiti napon, upozorenje: kad budes drkao po tom potu onda ce ti se i slika lagano suzavati tako da ju nesuzis previse (jel smanjivanjem napona na vn-u smanjujes i napon na horizontali) get it?

Reply to
Raven

napon

hehehe...pa jel ja prièam turski ili kaj???!! :))

pa deèki...fora je u tome kaj elektronika monitora nema ama ba¹ niti jedan jedini potenciometar!!!!(niti i¹ta slièno potu)

NEMA POTA!!! :)))

oèu jo¹ jednom?? :))

da ima nekakvih potenciometara ne bih ni postao na grupu...veæ bih prona¹ao nekakvo rije¹enje makar principom "poku¹aja i pogre¹ke" !!!

ajd sutra budem postao nekoliko slika elektronike pa da vidim gdje æe te vi uoèiti bilo koji potenciometar!!!

Gagi

Reply to
Boba

Dana Thu, 25 May 2006 21:25:30 +0200, Boba napisao/la si:

nije ni cudno kad se sve podesava preko servisnog menija. kako u njega uci, nemam pojma. ja sam na jednom sonyu to malo drukcije rijesio, doduse tamo je slika stano bila tamna i dizanjem svjetline je opet bila pretamna, promjenio otpor na ug2

Reply to
Spuzva