cross:radio signal prema svemiru

Vi upravo komunicirate sa Alienom. :-)))))) Po teoriji

ljudi su hibridi h*mo sapiensa i aliena, vanzemaljci su intervenirali genetikom, i svojim genima od covjeka napravili hibrida jer je covjek bio previse glup da bi im bio sluga i kopao zlato. Teorija je u vecini dosta uvjerljiva, daje odgovore tamo gdje sluzbena znanost ne daje, a dopusta i neke bedastoæe, kao Einsteinovo iskrivljavanje prostora i vremena, pa su time alieni i NLO mozda ljudski, koji su zalutali iz buducnosi, iz

2700-te godine.

Stvar je vecini mozda smijesna, ali nacisti su ozbiljno pristupali teoriji, cak ogromna sredstva trosili, slali ekspedicije po svijetu, da ovladaju UFO tehnologijom. Arijevac znaæi upravo hibrid aliena, pripadnik vrijednije vrste, a i svastika je simbol koji su uzeli od vanzemaljskih "bogova" opisanih i iscrtanih u Bhagavad-giti. Nisu bez osnova uvjeravali naciju da su na pragu tehnologije kojom mogu ovladati svijetom. Uostalom i NASA je za prvi let u svemir koristila V2 raketu sa koje su skinuti samo krizevi i svastika.

--
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

No pa onda im pogotovo signal ne cini neku razliku - razvaljivat ce planete kako se budu sirili bez obzira na nas prije da ce nas onda zaobici nego krenuti prvo ovamo ne? I sto to ima tako dragocjeno ovdje da bi se isplatilo dovlaciti (hipotetsku)meduzvjezdanu borbenu flotu mi izmice. Voda? Ima je na Saturnu koliko volis. Rude? po asteroidnom pojasu ima sto god zelis i jos je daleko jednostavnije i jeftinije kopati ih tamo nego ovdje pogotovo ako si sa druge planete. Dijamanti? Pa cak i mi znamo napraviti umjetne. Visibabe? Daleko je lakse ukrasti nekoliko i onda ih uzgojiti/klonirati/stavec kod kuce nego ratovati sa zemljacima. Mozda kamenje? Kad kazes Hawking mislis na Hawkinga u Futurami, Hawkinga u Simpsonima, Star Trek Hawkinga ili Hawkinga kao takvog - ovaj zadnji meni bas i nije neka referenca, s njim se moze razgovarati samo o pokeru, okladama i entropiji crnih rupa

Boris

Reply to
Boris Vuletic

To svakako, razvaljivat ce redom. Ipak, u jednom trenutku ce doci i do nas, a s pozivnicom bi mogli doci i ranije nego bez nje.

Ne bih znao. Roblje mozda. Mozda smo ukusni, prava delikatesa. Mozda samo potreba da se na vrijeme istrijebi potencijalna prijetnja / konkurencija. Mozemo samo nagadjati sto je nekome dragocijeno. Necije smece je drugome blago.

Hawking kao taki. Nisam pricao s njim jos, pa ne znam o cemu se s njim moze razgovarati. Citao sam neki intervju kad je rekao da smatra kako je bolje da nas potencijalni vanzemaljci ne nadju, jer nece zavrsiti dobro po nas.

Reply to
Lurker

A bez pozivnice bi mogli ZAKASNITI jer, kako napredujemo, ni Zemlja uskoro neæe biti pogodna za zdrav ¾ivot...LOL

LOLÈINA. pero mislim da si jopet malo zabrijao. :))))))

Èuvaj leða pero neprijatelj nikad nespava. :)))))))))

Da i ....?

LOLÈINA :)))))))))))))))))))))))))))))) Ma boga ti pa da ti sluèajno nisi kritizirao relativnost i sve vezano za nju? Èek da bacim pogled malo povi¹e ....... .... pero nema jaja, pero nema jaja! :)))))))))

Pero kako ¾ena i djeca?

Prije èe¹ Ti nas ubiti smijehom izazvanim metodom nekonvencionalnih inverznih kvadrata. :))))))))))))))) Nadam se da u tom svom ruganju neèe¹ opet "koljenom" zapeti o relativistièku kinetièku energiju. :))))))))))))))))))))))

Trebali? LOLÈINA :))))))))))))))))))))))

Reply to
Goleo

To nije isto, hohstapler AE nije napravio a ma bas nista, a nisu napravili ni misionari, ucenici, sljedbenici ni pastva, te besmislene postavke. Kad vide da je netko drugi nesto napravio, onda oni upiru kaziprstom, evo to je jos jedan dokaz genijalnosti teorije Einsteinovog relativizma. Dakle, i ti si, kao mali napuseni redovnik, kojemu je i mali prst povod cerekanju, -eunuh Tvoj dragi duhovni vodja, moram se sloziti njime, bio je u pravu sa jednom postavkom: Samo su ljudska glupost i svemir beskonaèni, s tim da za ovo dugo nije siguran. Postavku je dokazao osobnim primjerom, a i sljedbenici mu je neprestano dokazuju. Pa koliko to covjek mora biti glup i tvrdit da se brzinom produljuje vrijeme i skracuje duzina, a brzina, kao i brzina svijetlosti ostaju konstantne, ako je brzina = put (duljina)/ vrijeme?

--
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

Ma znamo mi pero da kritika nije kritika pogotovo kad si ti u pitanju. LOLÈINA :))))))))))))))))

Halo pero gubi¹ se? :)))))))))))))))))

LOÈNIN :))))))))))))))) da vidimo to to ti zadaje gadne probleme Nama pak ti je misterij kako intelektualac tvog kalibra mo¾e tvrditi da je inverzni kvadrat nekonvencionalan pristup newtonovskoj fizici. :)))))

Reply to
Goleo

ako je nama 5 milijuna godina upravo toliko, alienima je to mozda 5 dana na¹im raèunanjem vremena ili mo¾da 5 minuta. tko zna.

Reply to
Info

poslanog, i povratnog signala....

... te dolazi do disperzije signala u medjuzvjezdanoj plazmi itd itd:

Pozdrav...

Reply to
Josip Almasi

Zanemarivo! Silna energija raspr¹ena na zvuèno-mehanièki, toplinski i cijeli frekvencijski spektar...

??????, 01. ??? 2012. 04.20.07 UTC-7, :SuperBLUE: ?? ??????? /??:

dali ima neko ko odkupljuje kamenje iz svemira ili deo komete ???????

Reply to
jekica94

Poslao si im radio-signal, a oni ti uzvratili kamenjem!?-:)

Ja bi slao na sto manjoj frekvenciji, red velicine 24 MHz uz sto jacu snagu :)

Reply to
Dakky