cross: generiranje niske frekvencije

Koji ureðaji mogu stvoriti frekvencije ispod 27Hz, zapravo zanima me

0.0001Hz pa i ni¾e? Kako se prave takvi ureðaji i kako uopæe dobiti npr. 2Hz sinewave sa 500W? Mo¾da pitam gluposti :)))

Hvala unaprijed.

Reply to
:SuperBLUE:

Pomo?u bipolarne pulsno ?irinske modulacije (PWM). Naravno, ako to dopu?ta teret.

Evo, recimo moj DG1022 kao najni¾u frekvenciju ima 1uHz ;) f

Reply to
Filip Lolic

Jeli to ono sa dva zvuènika jedan 400Hz drugi 404Hz pa je percipirani rezultat 4Hz ?

Reply to
:SuperBLUE:

Jo¹ bolje 4000 Hz i 4007 Hz, bar 1000 W svaki. Da vidi¹ kako bi svi bje¾ali...

Reply to
DZ

DDS generiranjem. To napravis i sam sa DDS chipom. Mozes napravit i da mu za generiranje jedne periode treba vrijeme od milion godina.

Radi se o D/A konverteru koji na takt generira amplitudu trenutnu vrijednost sinusoide koje su u bcd, hex ili binarnom obliku u epromu. Npr, trenutna vrijednost sinusoide kojoj je vrh na 10Vp na recimo 45-om stupnju je sin45*10= 7.07v i u epromu treba biti u binarnom obliku. I tako za svaku trenutnu vrijednost ovisno o dubini uzorka to jest broju stepenica. Ako se radi o 8 bitnom D/A konverteru, sinusoida je formirana iz 2 na 8= 256 stepenica, sto je sinusoida telefonske kvalitete, 16 bitnom sa 65536 stepenica sto je cd kvalitet. Dovoðenjem frekvencije takta od recimo 1hz, na 16 bitnom AD ces dobit punu sinusoidu nakon 65536 sekunda. Svake sekunde izmjenjivat ce se stepenice. Programiranim djeliteljem kao generatorom takta tako mozes dobit sinusoide kako god niske frekvencije hoces, i ne trebaju nikavi kapaciteti ni induktiviteti. Tocnosti frekvencije kakve je takt, pa mozes stavit i GPS generator takta, odnosno podjelit programiranim djeliteljem njegovih 10khz, sa tocnoscu atomskog sata.

--
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

Mo¾da me ne razumijete, ja ¾elim napravu poput Teslinog vibro ureðaja, ako ima za kupiti ili da ju izradim. Ne zanima me 0.001w snage na 1Hz veæ recimo 50kW :)))

Reply to
:SuperBLUE:

Teslin vibro? Nikad cuo. Teslin osilator je LC oscilator. Hipotetski je moguce napravit LC i na tako niskoj frekvi, sa ogromnim i nduktivitetom i kapacitetom. Samo da mu dimenzija bude neka razumna, i da ti stane u sobu, velik otpor induktiviteta, ogroman kond, ogranicavali bi snagu puno nize od ove koju spominjes. Teslin trafo za te frekve bi ti morao imati dimenzije cijele Europe, da omski otpor zavojnice bude kao kod frekve 10-100kHz. odnosno da ti snagu ne pozdere omski otpor. Za zavojnicu i kond nebi bilo dosta metala na cijeloj Zemlji.

Sa druge strane 0.001W iz DDS generatora je relativno jednostavno pojacat na

50kW, skuplje je doc do sirovog izvora takve snage, elektra kucanstvima ne dozvoljava prikljucak te snage, morat ces otvorit firmu i zakupit od hepa 50-100kw prikljucak. Kad te za to oderu, za cetvrtinu te cijene ja ti slozim 50 kw na tim frekvama.

I jos da mi je samo znati cemu ce ti?

--
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

Kontrola uma na daljinu?:-)

Reply to
Dario

Za ru¹enje starih zgrada :)))

Reply to
:SuperBLUE:

Kako izvorom elektriène energije srusit zgradu i da je kljucna bas niska frekvencija i sinusni valni oblik?

Negdje si procitao da bi se zgrada mogla zavibrirat na svojoj mehanièkoj rezonantnoj frekvenciji, i time bi se srusila, ali to ti nema veze sa elektriènim generiranjem frekvencije. Efikasnost pretvorbe elektriène energije u mehanièku, a da se zadrzi frekvencija bila bi nulta. Mehanièki puno efikasnije se to moze napravit elektromotorom sa prijenosom i rukom koja je spregnuta sa elastiènim dijelom zgrade. Rezonantnu frekvenciju pronaè mjenjanjem broja okretaja elektromotora i stupnja prijenosa.

--
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

Za ru¹enje BESPRAVNO sagraðenih 'kuæica za odmor'?...LOL

par

ovo su sve redom zabrinjavajuci podaci...

Reply to
Marlock

Dobra vijest: Putuje¹ Svemirom i skuplja¹ vodik-gorivo!...LOL

U Stargate: Universe se brod napajao prolaskom kroz sunce, tako da ...

Reply to
Marlock

f*ck logic :D

Reply to