Chipoteka Rijeka

Ima li rijeèana ovdje? Treba mi hitno ne¹to materijala pa bih zapalio ujutro iz Pule u Rijeku, ima li uopæe chipoteka tamo ne¹to ili mi ne gine Zagreb?

Reply to
coin

nisam iz Rijeke, ali imas jedan shop u Puli preko puta stare autobusne...tamo imaju svega... ;-)

btw: ja narucio u chipoteci Pu dijelove iz chipoteke Zg i dobio za par dana, tako da taj vid nabave sljaka...ako ti nije hitno...

Reply to
bandido

Evo ja stanujem na 100 metara od Chipoteke u Rijeci, ali kasno sam vidio poruku... a sutra se ne budim prije otvaranja iste :)

Nazovi pa ih pitaj. Ima svacega, ali obicno nema onoga sto ti tocno treba. Konkretno meni je trebala 1 baterija CR2032 pa prekjucer nije bilo za kupiti :)

Reply to
Dakky