ESR metar i sliène trièarije iz Banja Luke

jel ima koga da ide èesto* u BiH i kome je usputno uzeti nekaj iz ELEKTRONIKA.RS.BA a da radi ili/i ¾ivi na potezu Karlovac-Zagreb??!!

  • pod èesto podrazumjevam i 1 mjeseèno (pa i rijeðe, nije problem)

em je carina iznad 300kn problem pa plus po¹tarina, plus 40 kuna usluga slanja po¹tom...tak da mi se ne isplati naruèivati po¹tom a da ne govorim iæi po to tamo...

Reply to
GAGI-9A6AAG

Ja sam prije mjesec dana narucio preko njihovog e-maila LCF metar, stiglo do njihovog zastupnika u Zagrebu za tjedan dana, covjek me iz Zagreba nazvao i platio sam mu tocno onoliko eura kako je navedeno na sajtu bez ikakvih dodatnih troskova. Mogu reci da sam prilicno zadovoljan...

Reply to
John Smith

pozdrav, ja sam isto narucivao od njih neke stvari i imaju covijeka u zagrebu tako da nije problem carina...eto toliko, pozdrav

Reply to
Raf DervishD

stiglo do

nazvao i

jao Zega...ljubim te u razdjeljak...ajde mi daj èovjekov broj moba...pa da se dogovorim kada i gdje preuzeti i platiti ESR metar...ili kapariti ili kaj veæ treba...

Reply to
GAGI-9A6AAG

da

kaj