BTL integrirci za auto radio ureðaje

Treba mi malo audio pojaèalce, ali mi je krajnje bitno znati koliko zapravo snage dobim iz pojaèala bez da kupim IC i izmjerim.

Gledam razna TDA pojaèala mosni spoj, predviðena za autoradio ureðaje. Prema njihovim dijagramima izlazna snaga je jako optimistièna.

20W se posti¾e pri napajanju tek ne¹to ni¾em od 16V uz izobilièenja 1% i teret od 4ohm. Moram priznati da to meni zgleda nekak previ¹e dobro da bi bilo istinito jer oèekujem veæe gubitke na pojaèalu. Stoga ako netko ima iskustva sa nekim od ICa mo¾e li napisati koliko RMS snage je dobio van iz takvog ICa i pri kojem napajanju ili bar potvrditi ili opovrgnuti ove impresivne grafove koje nalazim u podatcma za pojaèala tipa TDA7374 i sl.

Nadalje me interesira koji su to ICi koji se rabe u obiènim autoradio ureðajima koji imaju reklamiranu MOSFET izvedbu pojaèala te ima i ih za kupiti u lijepoj na¹oj metropoli.

Reply to
miha

tda1562 daje malo prek 60W.

Reply to
Fire

"Fire"

Taj IC mi je totalno ne zanimljiv za potrebu koju imam. Trebam visekanala manje snage, male cijene, malog izoblicenja, 20W mi je dosta, jedino sam nekako skeptican da to TDA zohari mogu dati uz izoblicenja manja od 0.5, pa zato pitam ako je netko slucajno mjerio. za TDA i TA uratke.

Reply to
miha

U poruci: dtclsk$1ik$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, miha je napisao/la:

[...]

Imam doma slozeno pojacalo sa TDA8571 - 4X40W sa 12V. Sasvim sam zadovoljan njime. Ono mi tjera 4 satelita.

: Nadalje me interesira koji su to ICi koji se rabe u obiènim autoradio : ureðajima koji imaju reklamiranu MOSFET izvedbu pojaèala te ima i ih : za kupiti u lijepoj na¹oj metropoli.

To i mene zanima.

-- Tihomir Krizan

Reply to