brojilo struje

Mozda je OT, ali ne znam na koju bih grupu postavio, Radi se o sljedecem, kako mogu ispitati dali mi brojilo od struje radi dobro, naime u zadnje vrijeme mi je naglo porasla potrosnja kilovata, a zivotne navike i trosila su ista?

I ako se otkloni sumnja da je greska u brojilu, kako skuziti, dali je mozda neki uredjaj pokvaren,pa crpi vise struje.

Laik sam u tome, pa se ispricavam ako sam lupio kakvu glupost u ovome.

Zahvaljujem na odgovorima.

Reply to
davor1984

Iskljucis sve potrosace, brojilo mora stajat. onda ukljucis neku grijalicu recimo 2kW, zapises stanje brojila, i nakon sat vremena ponovo ucitas. Razlika mora biti 2kWh.

A sto se tice potrosnje radi pokvarenosti uredjaja, od kud znamo sto imas. sijalica sigurno ne moze biti pokvarena na takav nacin, ni tv, ni video, a na frizideru ili skrinji mogu otic gume na vratima pa trosi 2-3 puta vise jer motor stalno radi.

Reply to
Petar Bjelèiæ

di kupiti te gume?

Reply to
drstoka

Ne znam, i meni su otisle. U servisu proizvodjaca frizidera, gorenja npr na Borongaju.

Reply to
Petar Bjelèiæ