Auto releji

Dakle sumnjam da mi je krepo relej koji pali ventilator klime na autu pa me zanima kako istestirati najlak¹e da li je relej ispravan?

Reply to
Archie69[OS]

Spoji kontakte i ako vent radi onda je relej. Naravno provjeri da li relej dobiva napon kad treba ukljuèiti vent.

Reply to
Briglja

Koje kontakte? Ima èetiri rupe...kako da znam koje dvije u paru idu da ne bi bilo iskrenja i sl.

Reply to
Archie69[OS]

Probaj za poèetak samo mjereæi napone prema masi. Kad je klima uga¹ena trebalo bi 12V biti samo na jednom kontaktu, a kad upali¹ klimu jo¹ dva kontakta bi trebali biti na 12V dakle ukupno tri. Mo¾da su moguæe i druge kombinacije, probaj mjeriti pa javi...

Reply to
chipps