Auto ili akumulator?

Akumulator je nov, star mjesec dana, nije bilo dugo vremena da se nisam vozio i naravno ispraznio se skroz(0V na njemu)...

Sta najcesce moze biti greska u autu da nesto trosi struju???

Naravno svjetla radio i sve je bilo ISKLJUCENO..

Ako mi se ponovi da li da trazim gresku u "autu" ili akumulatori...

Tj.. recite jel ste imali slicnih problema...

Reply to
Dre

Dre je napisao/la:

[...]

Koji auto? Kolko je star?

Pa, uzmi unimer i mjeri? Prvo izmjeri kolko ti struje ide iz ACC dok auto stoji. Pa, onda vidi kaj zeza.

Najcesce ode alternator (neka dioda u njemu), pa se preko njega prazni. Ili auto-radio, ili.... svasta moze biti....

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

motomanagment u nekim autima zna vuci (kada je auto zagasen po 0.5A) a moze biti i ako je auto automatik onda zna vuci i 1.5A (znam da se cini nevjerojatno ali vidio sam to na staroj opel omegi automatic)

..:: Tihi ::.. wrote:

Reply to
zemaljko

a na sto trosi 1,5A pobogu, kad je ugaseno sve?!

Reply to
Chupa

Ford Mondeo 95 god

Cekaj polako.... prvo reba da se napuni onda cu mjerit :)))))

Reply to
Dre

tp je oko 24Ah na dan.. to znaci da se isprazni za 2 dana !!!!!!!!! 50ah akumulaotr

TO JE NEMOGUCE... krivo si izmjerio, ili sam ja krivo izracunao

Reply to
Dre

Kaj, imal je ugraðen mali, ruski alarmni sustav za pola kvarta.

Ako auto recimo ima 50 Ah aku s potro¹njm od 1,5A potro¹i ga do kraja za 33 sata. Ne daj bo¾e da takav auto ne upali¹ recimo svaki dan jer sljedeæi dan "same zbogem".

hrvo

Dre je napisao/la:

: Cekaj polako.... prvo reba da se napuni onda cu mjerit :)))))

Onda se baci na posao. :)

Samo, vjerojatno znas da dok ispraznis ACC ispod kojih 10.8V, on gubi dosta svojega kapaciteta....

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Koliko æe opæe koristi biti od accu kojem je napon pao na 0?

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

Za pocetak provjeri rasvjetu kabine

Reply to
gnekker

Zasto????

Cudno.. kako to objasnjavas, tj prvi puta cujem....

Reply to
Dre

Sta STVARNO milsite da ako se accu isprazni na 0V tako DRASTICNO gubi kapacitet..???????

Reply to
Dre

Eeeee... mozda CAK imas pravo: Mozda sam stvarno ostavio svjetlo u kabini..... Nevjerojatno... vracao sam se po noci....:))))))) Zapravo gotovo sam siguran da je to slucaj: Stavarno cudno rasvjeta kabine mi nije bila niti na kraj pameti

Reply to
Dre

Kako onda kod proizvodnje akumulatora: imamo gotov akumulator s olovnim plocama BEZ kiseline.. natocimo olovnu kiselinu i na olovnim plocama nastaje PbS04... Punimo akumulator na jednoj elektrodi nastaje pbo2 a na drugoj Pb:

Da li to znaci da kod proizvodnje akumulatora oni NE pune akulumator vec u njega ugradjuju GOTOVE ploce sa Pbo2 na njima, Tako da praznjenjem i ponovnim punjenjem taj Pbo2 i Pb se ne moze tako dobro formirati, tj .. ostane jos pbSo4....

Ispravite me ako grijesim

Reply to
Dre

Ako je tako da kiseli akumlatori gube kapacitet nakon potpunog praznjenja onda su oni beskorisni za bilo sta drugo sto zahtjeva stalno punjenje i praznjenje akumlatora do kraja, kao npr Ni-cd

Reply to
Dre

Ovako : Malo sam progooglao i nasao:

Dre

takva struktura akumulatora.. nema tu pomoci navodno nakon nekoliko praznjenja ispod recimo 10V je akumulator takoreci gotov, a kad mu padne na nulu kolko ce jos biti upotrebljiv to ces sam vidjeti..

Reply to
Miljac

He he ima 2 godine garancije

Reply to