Pomoc:TV i bijela horizontalna linija?!

Bok svima,
Molim vas za pomoc u vezi mog tv-a-Naime gledao sam uobicajeno televiziju i
odjednom mi slika nestane te se pojavi tanka bijela vodoravna linija po
sredini ekrana na tv-u.PA VAS MOLIM: recite mi u cemu je frka i je li to
moguce za popraviti,mislim koliko me izade kad bi otisao u neki servis jer
me brine da me netko ne bi smuljao,inace novi tv mi nije problem kupiti vec
je rijec da mi je crko jedan kvalitetni original tv marke blaupunkt koji je
vec 7 godina rada davao samo prekrasnu sliku nasprem danasnjih "original"
blapunkta.
E,da ne zaboravim tu je njegovo ime i prezime:

Blaupunkt - werke GMBH
Type: MM 63-13 Vt

Hvala svima na informacija i pomoci,booook!

Re: Pomoc:TV i bijela horizontalna linija?!
može biti vert. otlkonsko pojačalo ili zavojnica

samo ja ti nemam šemu pa neznam kako je izvedeni sa tranzičima ili čipom

Re: Pomoc:TV i bijela horizontalna linija?!

A jel se to moze popraviti,inace nemam iskustva u elektronici niti petlje
vec me zanima jel to mogu odnijeti u servis(inace sam iz Osijeka) i i koliko
bi me to izaslo onak otprilike ?
Pliz ak netko jos moze pomoci sam nek tuce po reply-u.
Bokkk!

Re: Pomoc:TV i bijela horizontalna linija?!

Naravno da se moze popraviti. Cemu sluze servisi. Kao sto je USER rekao,
najverovatnije vertikala, samo kolo ili nesto oko njega. Otklonska redje. Ne
znam cene kod vas u CRO, al` da nagadjam, jedno 200kn. :))))

Poz.

Re: Pomoc:TV i bijela horizontalna linija?!
kod branka , mislim da je servis osmakel

Re: Pomoc:TV i bijela horizontalna linija?!

Frka je u vertikali i to je moguce popraviti u svakom servisu. Izadje te
onoliko kolko majstor racuna, ali generalno gledajuci ne bi trebalo prijeci
200 kn.

E pa taj tvoj "original Blaupunkt" je original Grundig. Blaupunkt nije
napravio "original Blaupunkt tv" već "100 godina". :)

pozdrav

Re: Pomoc:TV i bijela horizontalna linija?!
Ok,HVALA SVIMA na pomoci.Sutra letim do prvog servisa pa cu vidjeti kako ce
biti.Uglavnom jos jednom vam svima veeeeeeeeelika hvala na brzoj pomoci i
konkretnoj informaciji.

Lijep pozdrav uzivajte,booook!

Site Timeline