ATX napajanje

®elim iskoristiti staro ATX napajanje za auto radio na radnom stolu. Zanima me ima li potrebe na izlazu 12V staviti jo¹ jedan elektrolit veæeg kapaciteta (imam jedan 10000uF)?
Reply to
Cobretti

Ispravak: Iz nespretno slo¾enog teksta mo¾e se steæi dojam da veæ imam jedan dodatni elektrolit, pa me zanima treba li jo¹ jedan. Dakle, osim originalnih u samom napajanju, nema dodatnih. Ako stavim taj dodatni, poa¾e li ¹to (ili odma¾e)? Hvala

Reply to
Cobretti

Nit poma?e, nit odma?e. Ne mora? se gnjaviti s tim.

//Marin

Reply to
Marin

Ne gasi radio uz ukljuèeno napajanje i ne ukljuèuj napajanje s iskljuèenim radiom! Neka napajanja NEÆE proraditi ako nemaju neko minimalno optereæenje na izlazu....

Ja bih umjesto toga uzeo AT-napajanje, manje zezancije s prekidaèem za ukljuèenje. Svaki hardvera¹ æe ti to rado zamjeniti za tvoj ATX ( ako JO© ima AT-napajanje!...lol). Za tu namjenu mo¾e¹ i iskljuèiti ventilator.

Nikada nisam naletio na takvo. :-)

Reply to
drstoka

"drstoka" wrote

"na svijetu postoje dvije vrste motorista; oni koji su pali i oni koji æe pasti" ....isto vrijedi i za elektronièare...stoga, ne brini, bude¹ :))

Reply to
Gagi-9a6aag

Ja sam èuo sa adminima baze podataka: ima vrsta koja radi backup i ona koja *æe* raditi backup. :-)

No, (mo¾da) bumo vidli. Do tada sam sklon vjerovati da su takva napajanja samo urbani (elektronièarski?) mit. ;D

Reply to
drstoka

bude¹ i back up radio :)))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

To napajanje sam i prije koristio, tako da veæ imam otpornik 10 Ohma 10W spojen izmeðu +5V i mase. Obzirom da ga nisam koristio za audio, zanimalo me treba li dodatni elektrolit. Oèito ne. Svima zahvaljujem na odgovorima.

Reply to
Cobretti

nisu, nisu...

Reply to
andrej

Uglavnom svako napajanje ima ventilator, koji je sam po sebi potrosac, jel'da :)

do sad nisam naletio na ovakvo kakvo ti opisujes :)

Reply to
Netko