Napajanje kako poktenut bez compa??

Imam jedno staro napajanje - neki Sky Hawk SHT-230W i zelio bih probati dal radi i da bi koristio tu i tamo za 12V, ali da ne moram spajat na komp, jer nema ATX konektor, vec neka dva manja. Kako je moguce pokrenut takvo napajanje bez kompa? (Mislim da ventilator pocinje vrtjet i da ima 12V)

Hvala!

Reply to
Mujo-007

Spojis zelenu i crnu

Reply to
'ajde

Ne to je za ATX, a covjek veli da nije ATX.....

Pa trebao bi negdije imati prekidac kojim su se klasicno palila AT napajanja.... faza i nula..... kozis ono....

Reply to
Zok

dal

jer

moras imati 4 zice koje imaju zenski konektor zasticen gumom (ne znam kako se zove) i njih spajas na prekidac, klasican, koji kupujes bilo gdje i kosta oko 10-20 kn. kad je prekidac ukljucen-napajanje radi. na prekidacu je 230 V tako da pazis sta radis na naljepnici od napajanja je shema spajanja na prekidac i prilicno je jasna.

Reply to
ljb

dal

jer

Ako vrti vent, ti si ga veæ pokrenuo! Jedino nabaci nekih 1A optereæenja na

5V, najbolje auto-¾arulju na 12V i izmjeri ima li sve potrebne napone, ako ga ba¹ hoæe¹ provjeriti...
Reply to
Vaso

Puno hvala, probat æu, Bile su te 4 ¾ice i ima shema prekidaca na napajanju, ali ja sam te zice strgao dolje, jer sam mislio da je to 230V izlaz kao i na onom ¾enskom konektoru za monitor. thx!

Reply to
Mujo-007