12VDC->12VAC

Da, 7V eff kad bi bili u pitanju sinusi. Ali nisu. Naveo sam da se sklop pobudjuje pravokutnicima i da se ne trudi generirat sinus.

I bilo bi nesto vise od 20Vpp a time i vise od 10Veff.

A slozio si sklop, je li ?

Reply to
Petar Bjelèiæ

ne... Ukljucio sam mozak... Inace dosta praznoglavo pratim ove grupe a mozak palim samo kad me nesto zagolica... Znam da sam krivo isao racunati snagu jer nisam obratio paznju na Vp Vpp Veff i tako sam se stiltao... Z

Reply to
zega

pa

npr.

12V,

strane

dobra

namotaja

biti

zavoji

tebi

za

broj

obicnih

Operacija uspjela pacijent mrtav:). Sklop koji sam napravio je davao ba¹ simetrièan napon. Problem je ¹to se jako grijao jedan BUZ11 poneki otpornici i diode koje jesu shotky isto su se mao grijale dok nisu bacile bijeli dim. Trafo je origigi sa feritnom jezgrom slièan kao na onoj slici na site-u. E sad sam se ja sjetio kako si mi na poèetku postova negdje objasnio kako ovo jednostavnije napraviti sa par mosfeta i trafo-a. Buduæi da je te¹ko otkriti ¹to je krivo napravljenjo u ovom sklopu najradio bi odlemio elemente i polemio po nekoj tvojoj jednostavnijoj shemi. Molim te ako ti nije problem nacrttati ne¹to takvo nabrzinu i baciti na binse. Znaèi neki oscilator, ako ima neki jednostavan bez 555-a jer ga trenutno nemam, a ako ne onda æu ga nabaviti. Taj oscilator pobðuje mosfete koji dovode signal na prima trafo-a nekom malo veæom frekvencijom i kasnije ja znam kako dalje. Samo ako mi mo¾e¹ nacrtati shemu do trafa.

Reply to
speedfight