12V u 14V

da li ima neki jednostavan integrirac ili sklop koji konvertira istosmjernih

12V u 14, za 2A ili vi¹e
Reply to
pajo321

MC34063 Ali on ti je samo DC-DC kontroler - periferiju moras proracunat prema svojim zahtjevima i pravilno dimenzionirati. Prigusnicu moras pak namotati sam jer tesko da ces naci gotovu odgovarajuce vrijednosti.

Ako ne znas/ne da ti se/nemas vremena javi se na mail radi dogovora.

Reply to
Hector

svojim

odgovarajuce

da li bi ovo radilo, treba mi min 2A...

pajo321

Ovo je verzija bez izlaznog tranzistora i ne moze dati 2 A nego 0.2 A Ali je dobra osnova za nadogradnju :-)

Reply to
Hector

Ovo bi radilo:

Petar Bjelèiæ

Nema izlaz 14V

Reply to
Hector

Mislis da bi mu izgorilo sve iza na 15v?

Reply to
Petar Bjelèiæ

da, 15 bi bilo ok, simpatican uredjaj, samo je cijena nabrijana... onda bih uzeo ovo, npr:

pajo321

Kod nas je sve nabrijano, ako imas vremena cekat dok stigne, to ti je dobra kupnja.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Da dobra...

1 USD? Pa di je tu racunica prodavaca? Kad bi ja radio slican sklop kostao bi min 150 kn.
Reply to
Hector

hehe, blagodati (veliko)serijske proizvodnje i globalizacije... ):

Reply to
pajo321

istosmjernih

za sto ti to treba?

Ne kosta 1 $ nego 7,24$ To ti je fora sa ebay-a stave malu cijenu proizvoda, ali ti onda napucaju postarinu. Tako ako trazis najmanju cijenu pojavi ti se taj proizvod, koji realno kosta vise, ali se onda stavi shipping veci. Pravu cijenu vidis ako negdje nadjes isti proizvod sa Free Shipping.

krak